ثبت نام 353 صنف آسیب دیده از ویروس کرونا در ارس

مدیربازرگانی سازمان منطقه آزاد ارس از ثبت نام 353 صنف در محدوده که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده از ویروس کرونا در محدوده منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، بابک عبدل نژاد با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران در خصوص واحدهای تولیدی و اصناف آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و نحوه حمایت دولت مقرر شد تا هفدهم اردیبهشت ماه اصناف آسیب دیده از شیوع کرونا با مراجعه به مدیریت بازرگانی اقدام به ثبت نام نمایند که در این بازه زمانی 353 صنف دارای پروانه ثبت نام نمودند.

عبدل نژاد افزود: این اقدام در جهت بهره مندی فعالین اقتصادی منطقه آزاد ارس از حمایت های پیش بینی شده مصوبه هیات وزیران در راستای کاهش اثرات اقتصادی شیوع ویروس کرونا انجام گردید.

 وی در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس گزارشی از آمار اصناف و واحدهای تولیدی و کسب و کارهای مستقر در منطقه آزاد ارس که از شیوع این ویروس متضرر شده اند  تهیه و به دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد ارسال گردید.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ارس در پایان افزود: بیشترین اصناف متضرر از ویروس کرونا بر اساس ثبت نام های انجام گرفته مربوط به حوزه پوشاک و کیف و کفش و در مرحله بعد هتل ها، غذاخوری ها و کافی شاپ ها می باشند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.