افتتاح ویدئو کنفرانسی یک پروژه در اروند؛ 

حل معضل ساکنان ساختمان شش طبقه خرمشهر با اقامت در یک ساختمان جدید

مشاور رییس جمهور و دبیر شوایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تقدیر از مردم خرمشهر و آبادان گفت: مردم خرمشهر و آبادان حق بزرگی به گردن همه مردم کشور دارند. خدمات، زحمات، ایثارگری و شجاعت ملت غیور خرمشهر و آبادان مثال زدنی است و در طول تاریخ ماندگار خواهد ماند.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک در مراسم افتتاح ساختمان جدید محل اسکان ساکنین شش طبقه خرمشهر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد افزود: به لطف خدا و تلاش همه شما و سایر مسئولین استانی و منطقه ای، نشانه هایی از بازگشت مردم عزیزی که طی سال های جنگ مجبور به ترک خانه و کاشانه خودشان شده بودند نمایان شده و رفته رفته مردم آبادان و خرمشهر به سرزمین خودشان بازمی گردند.
او ادامه داد: مدیران منطقه آزاد اروند با تلاش های خود موفق به رفع این معضل بزرگ در منطقه شدند.
مشاور رییس جمهور با تقدیر از زحمات مدیرعامل سازمان و سایر مسئولین منطقه گفت: از اینکه به همت شما و سایر مسئولین از جمله استاندار محترم این تراژدی تلخ به اتمام رسید، از شما سپاسگزارم.
مرتضی بانک افزود: از آنجا که براساس آمار موجود تعداد 80 کودک در بین اعضاء ساکنین این مجموعه هستند اختصاص یک واحد به خانه کودک اقدام بسیار ارزشمندی است و ضروری است این واحد به شکل مناسبی تجهیز و آماده استفاده کودکان عزیزمان شود. شاید به این وسیله تلخی خاطرات گذشته با فرصت های مناسب تبدیل به شادی شود.
او اظهار داشت: این کار تنها هدیه ناقابلی است به مردم عزیز آبادان و خرمشهر که با رشادت های خود در طول جنگ تحمیلی همه ما را مدیون خود کرده اند.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان خطاب به مسئولین منطقه آزاد اروند افزود: انتخاب درستی کردید که از مجموعه های مسکن مهر به بهترین شکل ممکن استفاده کردید و چه خوش اقبال که در پانزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با تولد آقا امام حسن مجتبی(ع) جابجایی این عزیزان انجام شد و امروز که در غم شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) سوگواریم به تأسی از جوانمردی ایشان افتتاح این مجموعه انجام می شود.
گفتنی است؛ ساختمان جدید ساکنین شش طبقه خرمشهر، امروز (چهارشنبه) با حضور مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، اسمعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و مردم و مسئولین منطقه به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.