درمانگاه تخصصی خیریه در ارس تاسیس می شود / مشارکت پویش معیشت و سلامت ارس در رزمایش کمک مومنانه شهرستان جلفا

درمانگاه تخصصی خیریه توسط پویش معیشت و سلامت ارس تاسیس می شود.

به گزارش فرینا، در نشستی که با حضور هیات امنای پویش معیشت و سلامت ارس برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از نحوه تهیه و توزیع 521 بسته معیشتی توسط اعضای این پویش، مقرر شد درمانگاه تخصصی خیریه توسط این موسسه تاسیس گردد و آقای ابولفضل ملکی از سرمایه گذاران منطقه آزاد ارس و از اعضای این پویش، احداث ساختمان این درمانگاه را بر عهده گرفت.

خرید دستگاه اتوکلاو برای بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر از دیگر موضوعات مطروحه در این نشست بود که مقرر شد با مشارکت بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر تهیه و خرید این دستگاه در اولویت قرار گیرد.

در ادامه این نشست، هیات امنای پویش معیشت و سلامت ارس  در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای رسیدگی به مستمندان و آسیب دیدگان از کرونا و کمک به سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه شهرستان جلفا، اهدای 500 کیسه برنج به این رزمایش را تصویب کردند.

همچنین تخصیص ۵۰۰ میلیون ریال توسط سازمان منطقه آزاد ارس جهت خرید لباس بیمارستانی مورد بررسی قرار گرفت و  مقرر شد خرید این البسه از طریق پویش معیشت و سلامت ارس انجام پذیرد.

گفتنی است؛ این پویش با هدف کمک به رفع نیازمندی های اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا و تامین نیازهای بهداشتی و درمانی  و نیز شناسایی و حمایت از افرادی که تحت پوشش هیچ حمایتی نیستند توسط جمعی از خیرین و سرمایه گذاران ارس راه اندازی شده است.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.