پرسنل مهدهای کودک غیردولتی تسهیلات بانکی دریافت می کنند

مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم ارائه تسهیلات ۱۲ تا ۱۶ میلیونی به پرسنل مهدهای کودک غیردولتی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

به گزارش فرینا، فرشته سلجوقی با اشاره به این مطلب که مهدهای کودک غیردولتی جزء کسب و کارهای واجد شرایط مشمول رسته مراکز و مجتمع‌های فرهنگی و آموزشی تشخیص داده شده اند، بیان داشت: ارائه تسهیلات ۱۲ تا ۱۶ میلیونی به پرسنل مهدهای کودک غیردولتی در راستای حفظ اشتغال هر یک از این افراد انجام می‌شود.
سلجوقی افزود: این تسهیلات شامل حال مهدهای کودک غیردولتی تحت حمایت بهزیستی در سراسر کشور که به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا از اسفندماه تعطیل هستند، می شود.
به گفته وی، مهدهای غیردولتی جزیره نیز مانند سایر نقاط کشور می‌توانند درخواست خود را به مراجع ذیصلاح برای دریافت این تسهیلات ارائه دهند.
 مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: همچنین طبق اعلام معاونت اقتصادی رییس جمهور، مهدهای کودک غیردولتی می‌توانند از امتیاز تنفس سه ماهه پرداخت اقساط بانکی هم بهره‌مند شوند.

مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: پرسنل شاغل در مهدهای کودک که در حال حاضر شغل خود را از دست داده اند نیز می‌توانند از مزایای قانون بیمه بیکاری در ایام تعطیل به دلیل شیوع کرونا با لحاظ شرایط لازم پس از ثبت نام در سامانه مربوطه بهره‌مند شوند.
سلجوقی همچنین از بخشودگی کامل اجاره بهای تمام املاکی که در موضوع ماده 28 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به صورت استیجاری در اختیار مهدهای کودک یا سایر مجموعه‌های تحت پوشش ماده 28 قرار داده بود، برای ماه های اسفند، فروردین و اردیبهشت توسط سازمان بهزیستی خبر داد.
مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر همکاری مالکان مکان‌های استیجاری در پویش همدلی مومنانه عنوان داشت: تاکنون بیش از یک هزار و 300 مالک در کشور، اجاره بهای مهدهای کودک غیردولتی را برای مشارکت در طرح پویش همدلی مومنانه بخشوده اند که همراهی و نوعدوستی مردم ما را در این ایام سخت نشان می دهد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.