از موزه های جزیره قشم رایگان بازدید کنید

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: امروز، به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی بازدید از موزه های جزیره قشم برای عموم رایگان است.

به گزارش فرینا، علیرضا امری کاظمی با تبریک روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی به فعالان و علاقمندان این حوزه بیان داشت: جزیره قشم با تاریخ غنی و میراثی ارزشمند که از گذشتگان برجای مانده، یکی از مکان های دیدنی برای آشنایی با گذشته مردم جنوب است.
امری کاظمی افزود: در حال حاضر و با تلاش های سازمان منطقه آزاد قشم و ساکنان جزیره برای احیا تاریخ و میراث فرهنگی این منطقه، در چند سال اخیر، دو موزه رسمی و 6 موزه شخصی در قشم راه اندازی شده است.
به گفته وی، به منظور یادآوری اهداف تاسیس موزه ها و آگاهی رسانی در خصوص این اماکن و نقش پراهمیت آن ها در احیا و حفظ فرهنگ گذشتگان برای مردم، در سال‌های گذشته، 18 ماه می برابر با 28 اردیبهشت به عنوان روز جهانی موزه برگزیده شده است.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان سخنان خود از مردم جزیره، گردشگران و علاقمندان این حوزه دعوت کرد تا امروز 29 اردیبهشت ماه، به صورت رایگان از موزه های جزیره دیدن کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.