هشدار مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد طی اطلاعیه شماره(٥) در رابطه با پذیره نویسی؛

مراقب سوء استفاده دلالانی كه برای اجاره كد ملی افراد به آنها مراجعه می كنند، باشند

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادي و دارايي طی اطلاعيه شماره(٥) در رابطه با پذيره نويسي صندوق واسطه گري مالي يكم، به كليه هموطنان هشدار داد مراقب سوء استفاده دلالاني كه براي اجاره كد ملي افراد به آنها مراجعه مي كنند،  باشند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در اين اطلاعيه تاكيد كرده است از آنجا كه سهام منتقل شده به اين صندوق جزء سهام ارزنده بورس بوده و در راستاي مردمي كردن اقتصاد و افزايش ضريب نفوذ بورس با قيمت هاي بسيار مناسب( تخفیف ویژه) به متقاضيان واگذار مي شود، برخي دلالان با پيشنهاد مبالغ ناچيز، نسبت به اجاره كد ملي افراد اقدام مي نمايند كه اين اقدام تخلف محسوب شده و پيگيرد قانوني دارد.

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در این اطلاعیه موكدأ توصيه مي نماید هموطنان گرامي در اين خصوص مراقبت كرده و با توجه به جذابيت اين سهام، شخصأ نسبت به پذيره نويسي براي خود و افراد خانواده اقدام نمايند.
شايان ذكر است مهلت بهره مندي از مزاياي تخفيف قابل توجه سهام اين صندوق ساعت ٢٤ روز چهارشنبه مورخ1399/2/31 بوده و تمديد نخواهد شد.
لذا با توجه به احتمال ترافيك سامانه اي و امكان بروز اختلال در سامانه ها، متقاضيان تقاضاي خود را به ساعات پاياني موكول ننمايند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.