مدیرعامل جامعه بازاریان کیش خبر داد؛

جزیره کیش پایلوتی مناسب برای اجرای طرح های نوین در کشور

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش گفت: جزیره کیش با پتانسیل ها و ظرفیت هایی که دارد می تواند پایلوت اجرای مدل سازی و طرح های نوین در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا، سرآمد کشور باشد.

به گزارش  فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین در کیش، رحمان سادات نجفی با بیان این که جزیره کیش می تواند پایلوت مدل سازی و طرح های نوین برای مقابله با ویروس کرونا سرآمد کشور باشد افزود: این منطقه با ظرفیت هایی که دارد توانست به مدت ۲۱ روز بدون بیمار کرونایی وضعیت سفید جزیره کیش را حفظ کند و این مهم به عنوان یک طرح می تواند به دیگر استان های کشور تسری یابد.

سادات نجفی فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی را به عنوان یک مدل تاثیر گذار در اماکن عمومی معرفی کرد و اظهار داشت: حفظ فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در راستای پیشگیری از گسترش شیوع بیماری و به حداقل رساندن اندازه اپیدمی در مراکز تجاری و خدماتی کیش از اهدافی هست که با جدیت تمام پیگیری می شود.

در ادامه وی، بر لزوم اهمیت رعایت شاخص های فرهنگی گردشگرانی که به جزیره کیش سفر کرده بودند اشاره داشت و گفت: مسافرانی که در تعطیلات چند روز گذشته جزیره کیش را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده بودند از دهک های بالای جامعه بودند و در مقایسه با شهرهای مبدا پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند ولی انتظار می رفت شاخص های فرهنگی بالاتری را از آنان شاهد باشیم.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش، نرخ ابتلا به ویروس کرونا در سنین جوانان را یکی از موضوعات مهم جامعه بر شمرد و عنوان کرد: با اقدامات پیشگیرانه و نظارت های حداکثری در خصوص آگاهی بخشی به عموم مردم از خطرات کرونا؛ باید جوانان بیشتر رعایت کنند تا خانواده و از جمله پدر و مادر خود را در معرض مبتلا شدن به ویروس کرونا قرار ندهند.

سادات نجفی خاطر نشان کرد: برابر مقرارت با صنوفی که پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده را رعایت نکرده بودند ضمن برخورد قانونی صنف متخلف به مدت یک ماه پلمپ شد.

گفتنی است؛ در راستای الزام رعایت موازین بهداشتی و استفاده از ماسک برای پرسنل غرف، ساکنین جزیره کیش و گردشگران هنگام تردد در مراکز تجاری و خدماتی؛ کارخانه ساز و برگ تندرستی با افزایش ظرفیت تولید ماسک روزانه «۵۰هزار عدد» توانسته است ماسک مورد نیاز این مجموعه ها را تامین کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.