امروز برگزار می‌شود:

رونمایی از پوستر پنجمین جایزه ادبی شعر کیش

آیین رونمایی از پوستر پنجمین جایزه ادبی شعر کیش، امروز در سالن خوارزمی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.

 به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، مدیر فرهنگی و آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از رونمایی پوستر پنجمین جایزه ادبی شعر کیش با محوریت معرفی جزیره زیبای کیش، خلیج فارس، ایران زیبا و دلاوران ایران خبر داد و گفت: رونمایی از کتاب "کیش در آینه شعر" که شامل آثار برگزیده سومین و چهارمین جشنواره شعر نیز برگزار خواهد شد.
رضا اردلان با بیان این که رونمایی از پوستر نخستین جشنواره داستان صوتی کیش به دبیری امین جوکار که یکی از داستان نویسان جنوبی کشور برگزار می شود، اظهار داشت: ارسال آثاری که جغرافیای شکل‌گیری استان های جنوبی را به تصویر کشیدهاند، پس از رونمایی پوستر و اعلام فراخوان، منتشر میشود.
اردلان با اشاره به رونمایی پوستر پنجمین جایزه بین‌المللی شعر ادبی جزیره کیش افزود: شعر کلاسیک، شعر نو، نثر ادبی، ترانه و شعر طنز از جمله برنامه های این جشنواره است و در بخش بین‌الملل نیز شاعران امکان ارسال آثار خود را به زبان‌های فارسی، عربی، ترکی، اردو و انگلیسی دارند.
او، غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره و سعید پور علی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، مصطفی محدثی خراسانی، عبدالجبار کاکایی، افشین علا و محمد علی بهمنی را اعضای این شورا معرفی کرد و گفت: هیات داوران گردهمایی ادبی را علیرضا قزوه، علی محمد مودب، عبدالجبار کاکایی، مصطفی محدثی خراسانی، محمد اکرامی‌فر و رضا رفیع تشکیل می‌دهند.
مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش نغمه مستشار نظامی را به عنوان دبیر هنری این جشنواره معرفی کرد و گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، نشست خبری جشنواره برگزار خواهد شد.
همچنین آیین اختتامیه هر دو جشنواره در بیستم آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.