پروژه‌های راهداری منطقه آزاد ماکو با دقت و جدیت پیگیری می‌شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دیدار با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: پروژه‌های راهداری این منطقه با دقت و جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ارسلان شکری  مدیر کل راهداری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل و سایر مسئولین منطقه آزاد ماکو گفت: با توجه به اهمیت توسعه منطقه آزاد ماکو به عنوان دروازه ورودی کشور‌های اروپایی و نیز چشم و ویترین ترانزیت کشور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و به تبع آن اداره کل استان اهتمام و اهمیت ویژه‌ای برای توسعه طرح‌ها و پروژه‌های راهداری این منطقه قائل است.
 شکری با اشاره به اختصاص ۳ هزار تن قیر برای طرح‌های روکش آسفالت و تعریض در منطقه آزاد ماکو در سال جاری گفت: سامان دهی سه راهی قابان باسان، خط کشی، ایمن سازی و نصب علایم، نصب نیوجرسی در ۵۰ کیلومتر از ماکو تا گیت خروجی، آرام سازی و ایمنی محدوده یولاگلدی، تعریض و لکه گیری و روکش آسفالت در محور پلدشت ـ مرگنلر از مهمترین اقدامات و پروژه‌های راهداری این منطقه است.
شکری با اشاره به پروژه‌های لکه گیری و روکش آسفالت منطقه به روکش آسفالت کشمش تپه ـ بازرگان، شهرک ارس ـ سه راهی ارس، تازه کند ـ قره قویون افزود: برای نگهداری چراغ‌های روشنایی منطقه نیز از یک پیمانکار مستقل استفاده خواهد شد.
محمد رضا عبد الرحیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بر آمادگی این سازمان برای همکاری در جهت اجرای پروژه‌های راهداری و توسعه آن در منطقه تاکید کرد.
 گفتنی است؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی و هیات همراه در حاشیه این جلسه با حضور در پایانه مرزی بازرگان از روند ضدعفونی کامیون‌های ورودی و خروجی بازدید و سپس به صورت میدانی از سه راهی قابان باسان، محور بازرگان به مرگنلر، مرگنلر به پلدشت، پلدشت به شهرک ارس، شهرک ارس به جلفا و جلفا به خوی بازدید نمود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.