در بازدید معاون قضایی دادگستری استان فارس از منطقه بررسی شد؛

رفع موانع قضایی صنعتگران در منطقه ویژه اقتصادی شیراز

حسین پور معاون قضایی دادگستری استان فارس از  یرساخت ها و کارخانجات مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بازدید کرد.

به گزارش فرینا، این بازدید به منظور جهت بررسی و حل و فصل موانع و مشکلات واحدهای تولیدی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام شد.

نادر طیبی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز، معاون دادگستری استان فارس را در این بازدید همراهی کرد.

واحدهای پاسارگاد سیکلت فارس (تولید کننده انواع موتور سیکلت و دوچرخه)، چوب ملامین صنعت فارس (تولید کننده روکش ام دی اف)،شایان دیزل صنعت پارس (تولید کننده انواع کشنده و کامیون) و مهرنیا کارامین (بسته بندی انواع ادویه جات ) از جمله کارخانه هایی بودند که مورد بازدید قرار گرفتند و معاون دادستان از نزدیک در جریان مشکلات واحدهای فوق قرار گرفت.

عمده مشکل واحدهای بازدید شده تامین نقدینگی و سرمایه در گردش بود. اگرچه این بازدید بیشتر به منظور حل مشکلات قضایی صنعتگران پایه ریزی شده بود، لیکن به دلیل تعدد مشکلات و خواسته های تمامی واحدهای مسقر، مقرر گردید مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز تمامی مشکلات مربوط به واحدهای منطقه اعم از مشکلات زیرساختی، تامین اعتبار و نقدینگی، اخذ مجوز،گمرکی و ... را طی گزارش کتبی به معاونت دادگستری ارسال تا موانع در جلسه ای که باحضور مقامات ارشد استان در آینده نزدیک به منظور حل و فصل مشکلات صنعتگران برگزار می گردد مطرح گردد.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.