ارتقای ایمنی پایانه های نفتی مجتمع بندری امام خمینی(ره)

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) گفت: در صورت تکمیل و بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی اراضی پشتیبانی، ایمنی پایانه‌های تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی به عنوان یکی از بخش‌های مهم سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مجتمع بزرگ بندری ارتقا می یابد.

به گزارش فرینا، عادل دریس ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پروژه احداث ایستگاه آتش‌نشانی در اراضی پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با جذب 27 میلیارد ریال تاکنون پیشرفت مطلوبی داشته است.
دریس در ادامه افزود: در صورت تکمیل و بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی اراضی پشتیبانی، ایمنی پایانه‌های تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی به عنوان یکی از بخش‌های مهم سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مجتمع بزرگ بندری ارتقا می یابد.
دریس اظهار امیدواری کرد: پروژه احداث ایستگاه آتش‌نشانی در اراضی پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری برسد.
یادآورمی‌شود؛ پایانه‌های تخلیه و بارگیری فرآورده های نفتی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با برخورداری از دو پست اسکله اختصاصی و کریدور نفتی و ظرفیت سالانه 8 میلیون و 200 هزار تن مشتمل بر ده سایت نقش مهمی در ترانزیت این نوع محمولات در شمال غربی خلیج فارس ایفا می کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.