پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت هفته قوه قضائیه

  • شنبه 7 تير 1399 - 12:53
  • انزلي
  • 0 دیدگاه
محمد ولی روزبهان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی با صدور پیامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهید بهشتی و یاران باوفایش فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به خادمان این حوزه تبریک گفت.

در متن پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی آمده است:

وَ إِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ

و اگر در میان آنها داوری کنی با عدالت داوری کن که خدا عادلان را دوست دارد. آیه ۴۲ سوره مائده هفتم تیرماه سالروز بزرگداشت مقام شامخ شهید بهشتی و یاران باوفایش، یادآور نقش حساس منصب قضاوت و نمایانگر جایگاه طلایه داران تأمین سلامت اجتماعی و برقراری عدالت است.

دستگاه قضا در راستای اجرای عدالت از آغاز فعالیت جمهوری اسلامی یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست ، لیکن فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت پرچم دار پاک دست و عدالت طلب دستگاه قضا، فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای هفتم تیرماه، از تلاش‌های کارکنان قوه قضائیه قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون یکایک عزیزان در این منصب حساس و مهم را خواستارم.

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است و امید است همه مسئولان قضایی در انجام مسئولیت خطیر پاسداری از قانون اساسی و تحقق عدالت به عنوان گفتمان اصلی انقلاب اسلامی با استعانت از الطاف الهی همواره موفق و سربلند باشند.

محمد ولی روزبهان

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.