رفع موانع تولید رویکرد سازمان منطقه آزاد اروند در سال جهش تولید است

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند رفع موانع تولید را یکی از رویکردهای مهم این سازمان در سال جهش تولید نام برد.

به گزارش فرینا، احمد رستمی در آئین افتتاح شرکت مهام شیمی امید اروند تولید کننده انواع پودر لباسشویی(ماشینی و دستی) در محل شهرک صنعتی شماره یک آبادان با قدردانی از تلاشهای انجام شده در جهت راه اندازی این واحد تولیدی، اظهار کرد: این حجم از سرمایه گذاری در بخش تولیدی که هر روز با مخاطراتی همراه است، بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

رستمی افزود: خوشحالیم که با کمک مسئولان منطقه این واحد تولیدی راه اندازی شد و توانست با جذب نیروهای بومی زمینه رفع مشکل بیکاری جمعی از جوانان جویای کار منطقه را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته برنامه ی خوبی از سوی معاونت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند به هیئت مدیره سازمان ارائه شد، تصریح کرد: موضوع نشست با فعالان اقتصادی در جهت بررسی و احصاء مشکلات مبتلابه صنایع منطقه و کمک به رفع آنها یکی از موراد مهم و قابل اشاره در این برنامه بود.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: در جلساتی که با همین رویکرد برگزار شد به موضوع انباشت مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی برخورد کردیم و لذا از سرمایه گذاران می خواهیم تا مسائل را به موقع اعلام کنند تا برنامه ریزی، تصمیم گیری و اقدام در جهت رفع مشکل به صورت راحت تری انجام شود.

رستمی گفت: انباشت مشکلات نه تنها سبب کاهش فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی و حتی رکود آنها می شود بلکه رفع مشکلات دیگر را نیز با چالشهای جدی مواجه می کند.

وی افزود: به منظور گسترش فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی منطقه، موضوع حمایت از این واحدها در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است، به طور جدی دنبال می شود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.