افزایش درگاه های الکترونیکی پرداخت قبوض تله کیش

رییس و عضو هیئت امنا اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش در راستای ارائه بهتر خدمات الکترونیکی به مشترکان تله کیش درگاه های پرداخت قبوض را افزایش داد.

به گزارش فرینا، مهدی نجاری در این خصوص افزود: تله کیش در راستای اجرای سیاست فاصله گذاری اجتماعی با هدف رفاه حال مشترکان اقدام به افزایش درگاه های آنلاین پرداخت قبوض کرد و از راه اندازی سرویس پرداخت آنلاین قبوض میان دوره و پایان دوره این اپراتور بر روی اپلیکیشن هف هشتاد و سامانه کد دستوری #780* خبر داد.

نجاری گفت: تمامی مشترکان این اپراتور با استفاده از اپلیکیشن هف هشتاد که در دو نسخه اندروید و ios پیاده سازی شده است، امکان پرداخت غیرحضوری قبوض خود را دارند و برای آن گروه از مشترکان که به دلیل عدم پرداخت بدهی اشتراک تلفن همراه با قطع سرویس مواجه هستند، امکان برقراری آنی خدمات، در صورت پرداخت از طریق روش های غیرحضوری در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: با استفاده از سرویس پرداخت آنلاین صورتحساب تلفن همراه از طریق سامانه کد دستوری #780*،نیازی به نصب اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه نبوده و امکان پرداخت از طریق گوشی های قدیمی و بدون سیستم عامل نیز یکی از مزیت های این روش است.
رییس و عضو هیئت امنا اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش در پایان گفت: مشترکان می توانند برای استفاده از این سرویس، با شماره گیری کد دستوری #1*3*780* و انتخاب شماره تلفن همراه خود و یا ورود سایر شماره های این اپراتور، پس از انتخاب صورتحساب میان دوره یا پایان دوره نسبت به پرداخت غیرحضوری صورتحساب اقدام کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.