مومنی:

شفافیت موجب افزایش اعتماد عمومی و رضایت مردم از سازمان می شود

مراسم معارفه نریمان توکلی جویباری، سرپرست جدید مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان و نیروهای این مدیریت برگزار شد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در این مراسم با تشکر از زحمات و فعالیت های صورت گرفته در زمان مدیریت گذشته بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات، گفت: این مدیریت با توجه به رابطه نزدیک با ارباب رجوع می تواند نقشی مهم و تاثیرگذار از افزایش میزان رضایتمندی مراجعان و پرسنل مجموعه نسبت به عملکرد سازمان ایفا کند.

مومنی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی در حوزه های مختلف سازمان توسط این مدیریت، افزود: مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات با کار کارشناسی و مستندسازی گزارش ها می تواند به صورت ریشه ای بسیاری از مشکلات موجود در ساختار و بروکراسی اداری را کاهش دهد.

وی ادامه داد: مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان می تواند در حوزه ایجاد شفافیت، ارزیابی عملکرد و تهیه گزارش های مستند و آسیب شناسانه نقش دیده بان سازمان را داشته باشد و از وقوع برخی تخلفات جلوگیری کند.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ برای بالا بردن اعتبار و حرکت رو به جلو در این مدیریت باید علاوه فعالیت های جاری و رسیدگی به شکایات موجود، به عنوان سیاست گذار برای کاهش بروکراسی، ایجاد شفافیت و افزایش میزان رضایت مندی مراجعان و نیروی انسانی سازمان، راهکارهایی اندیشیده شود.

مومنی تصریح کرد: مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات با همکاری و هماهنگی مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل می تواند اقدامات مهمی در راستای ایجاد شفافیت در سازمان منطقه آزاد قشم اجرایی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات در دوره جدید باید با هماهنگی سایر مدیریت ها و بخش های سازمان با جدیت به دنبال ایجاد شفافیت و اعتماد عمومی نسبت به سازمان باشد.

*اقدامات ویژه برای ایجاد شفافیت انجام می شود

براساس این گزارش نریمان توکلی جویباری نیز در این مراسم با قدردانی از زحمات مدیر گذشته مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات، گفت: فرمایشات و دستورات مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد قشم و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سالم سازی و  کرامت انسانی و توجه به خواسته ها و مطالبات مراجعین سرلوحه برنامه ها و عملکرد آتی این مدیریت خواهد بود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: این مدیریت با توجه به ارتباط نزدیک با ارباب رجوع و نیروی انسانی سازمان دارای جایگاه حساسی بوده و نیازمند نگاه ویژه ای برای افزایش میزان رضایتمندی است.

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: امیدوار هستیم که در دوره جدید این مدیریت با برنامه ریزی بتواند اقدامات ویژه ای در راستای مبارزه با تخلف و ایجاد شفافیت در ساختار سازمان ایجاد کند.

در پایان این مراسم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اهدای حکمی نریمان توکلی جویباری را به عنوان سرپرست جدید مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات این سازمان منصوب کرد.

براساس این گزارش، در متن حکم سرپرست مدیریت جدید بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم آمده است: «با توجه به سوابق، تجربیات و تعهد جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات منصوب می شوید».

همچنین در بخش دیگری از حکم آماده است: «امید است با اتکا به الطاف الهی و همکاری و مساعدت سایر همکاران، با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف جمهوری اسلامی موفق و موید باشید».

گفتنی است، نریمان توکلی جویباری، فارغ التحصیل رشته حقوق بوده و سوابق درخشانی از جمله مدیرکل حقوقی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم، نایب رئیس هیات مدیره شرکت آب و برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم، جانشین مدیر امور حقوقی و قراردادها، رییس اداره نظارت بر عملکرد فعالین اقتصادی قشم و رییس اداره امور اصناف سازمان منطقه آزاد قشم را درکارنامه فعالیتی خود دارد. وی هم اکنون نیز باعنوان مشاور و مدیریت حوزه مدیرعامل در سازمان منطقه آزاد قشم مشغول ارایه خدمت به این منطقه آزاد می باشد.

پیش از این حامد افضلی عهده دار‌ سمت مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان بوده که در این جلسه از زحمات و‌ تلاش های وی طی این مدت تقدیر شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.