استمرار تلاش برای حفظ سلامت و ایمنی؛

تداوم فعالیت های ستاد مبارزه با ویروس کرونا منطقه آزاد انزلی

فعالیت ستاد مبارزه با ویروس کرونا این منطقه به منظور مقابله با آثار اپیدمیک این بیماوری ویروسی در سطح منطقه و حفظ سلامت و امینی ادامه دارد.

به گزارش فرینا، براین اساس طی چند هفته اخیر برگزاری جلسات هماهنگی به منظور جلوگیری از ایجاد موج دوم در سطح منطقه که با حضور فعالین بخش خصوصی منطقه و اعضای ستاد و به ریاست معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری را می توان به عنوان نخستین اقدام از سوی ستاد مزبور نام برد، که در آن الزامات استمرار رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی واحدهای پذیرایی و اقامتی منطقه مورد تأکید قرار گرفت و سازوکار نحوه برپایی کنسرت ها و راه اندازی سالن های نمایش و تالارهای منطقه با نصف ظرفیت سالن ها با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز تعیین گردید.

در این میان گندزدایی معابر عمومی و تأمین ماسک در مراکز خرید و تفریحی منطقه بهمراه تبلیغات محیطی در خصوص نگات و الزامات بهداشت فردی و عمومی جهت مقابله با ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

در همین راستا دو کانتر فروش ماسک و محصولات بهداشتی در فاز تجارت و گردشگری منطقه جهت عرضه به گردشگران و مسافرین مستقر شده و ماسک مورد نیاز کارکنان،افراد شرکت کننده در جلسات مرتبط با سازمان نیز تأمین شده است.

از سوی دیگر ستاد مبارزه با ویروس کرونا منطقه آزاد انزلی در گندزدایی مصلی شهربندر انزلی به منظور آماده سازی برگزاری نماز جمعه همکاری داشته و در سطح مساجد محدوده منطقه نیز عملیات گندزدایی را انجام می دهد.

بنابراین گزارش با عنایت به برگزاری امتحانات پایان سال مدارس سطح منطقه؛ اقدامات بهداشتی از قبیل تأمین ماسک برای معلمین،کادر آموزشی و دانش آموزان، گندزدایی مدارس در سطح روستاهای محدوده منطقه، انجام شده و می شود تا ایمنی دانش آموزان عزیز و کادر آموزشی مدارس درجریان برگزاری آزمون های خود تأمین شود.

ستاد مبارزه با ویروس کرونا منطقه آزاد انزلی در این مدت برنامه بازدید روزانه از فعالیت های غرفه داران،بازاریان،رستوران ها و هتل ها جهت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط فروشندگان و بازاریان را در دستور کار قرار داده و در عین حال گندزدایی تمامی مجموعه ها و زمین های ورزشی و بوستان ها،لوازم بازی و ورزشی پارکی محلات و روستاهای محدوده منطقه به صورت مرتب انجام شده است.

در ادامه فعالیت های گندزدایی محیط عمومی اعضا ستاد مزبور،عملیات گندزدایی الاچیق ها،لوازم بازی کودکان،مجموعه ورزشی پارکی ساحلی،سرویس های بهداشتی،پل های عابر پیاده،عابر بانک ها و نقاط پر تردد فاز تجارت و‌ گردشگری نیز به صورت روزانه به اجرا درآمده است.

ستاد مبارزه با کرونا منطقه آزاد انزلی از عموم مردم،فعالین اقتصادی و گردشگرانی که این منطقه را برای گردش انتخاب می کنند، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک هنگام حضور در مکان های سرپوشیده را خواستار شد و بر اجرای این دستورالعمل بهداشت فردی به منظور حفظ سلامت عمومی تأکید دارد.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.