تدوام حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم از شبکه بهداشت و درمان شهرستان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سازمان منطقه آزاد قشم همراه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تامین تجهیزات مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان شهرستان و ارتقا خدمات ارایه شده در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم است.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشست با حسین فرشیدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بر تداوم همکاری و مشارکت این سازمان در تامین تجهیزات بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم به ویژه در ایام شیوع بیماری فراگیر کووید 19 تاکید کرد و اظهار داشت: امیدواریم با حمایت همه جانبه ای که از سوی سازمان منطقه آزاد قشم از زمان آغاز گسترش ویروس کرونا در بخش درمان جزیره صورت گرفته، بخشی از بار نگرانی را از دوش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برداشته باشیم.

مومنی به شرایط متفاوت آب و هوایی، فرهنگی، اجتماعی، حجم ورود و خروج افراد و سوابق بهداشتی استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: شما در خط مقدم مبارزه با بیماری استان هستید و همراهی ما با شبکه بهداشت و درمان شهرستان، می تواند به تمرکز شما بر سایر شهرهای استان کمک کرده و اطمینان خاطر دهد.

وی با تاکید بر شرایط مساعد قشم در  موج نخست بیماری ادامه داد: متاسفانه عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی، سبب شد تا در موج دوم شرایط منطقه حادتر شود.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، خدمات ارایه شده از سوی سازمان های دولتی را منعکس کننده عملکرد حاکمیت دانست و گفت: سلامت مردم در اولویت سیاست های سازمان است.

مومنی با اشاره به این مطلب که تنها بیمارستان قشم باید قابلیت ارایه خدمات به نه تنها 150 هزار ساکن جزیره، بلکه به حدود 8 میلیون نفری که در طول سال به این منطقه سفر می کنند را داشته باشد، ادامه داد: همانگونه که در ساخت بیمارستان پیامبر اعظم(ص) تمام تلاش خود را به کار بردیم تا بهترین خدمات را ارایه کنیم همواره همراه شبکه بهداشت و درمان خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ضمن تبریک انتصاب دکتر مریم هروآبادی به عنوان رییس جدید بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم و تقدیر از زحمات دکتر بهزادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم عنوان داشت: تجهیزات مورد نیاز مرتبط با تولید اکسیژن برای بیمارستان نیز تامین اعتبار شده و به زودی خریداری و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

*قشم یک منطقه بین المللی است

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز ضمن تشکر از حمایت ها و همراهی های حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با شبکه بهداشت و درمان شهرستان به ویژه در ایام شیوع بیماری کروناویروس، بیان داشت: قشم یک منطقه بین المللی است که قابل مقایسه با سایر شهرهای استان نبوده و قابلیت ارایه خدمات پزشکی در این سطح را دارد.

حسین فرشیدی، ادامه داد:  بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم با حمایت های شما و با کمک نیروهای متخصص حاضر، می تواند در سطح بین المللی خدمات پزشکی و درمانی ارایه دهد.

به گفته فرشیدی، هدف دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، کاهش ارجاع بیماران از قشم به شهرهای دیگر، در سال‌های آینده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان ضمن تقدیر از کادر درمان بیمارستان شهر قشم گفت: حجم خدماتی که در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم با توجه به جمعیت 150 هزار نفری جزیره داده می شود، بسیار بالاست که  نیازمند قدردانی از زحمات کادر درمان این بیمارستان است. 

گفتنی است، نشست حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حسین فرشیدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان باهدف معارفه مریم هروآبادی به‌عنوان رییس جدید بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم با حضور عبدالله غریب زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، حمیدرضا بهزادی، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، در مرکز بین‌المللی رشد قشم برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.