مسئول یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

رفع تصرف اراضی ملی و دولتی قشم در سه ماهه اول امسال 294درصد افزایش یافت

مسئول یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با حمایت های بی دریغ رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، میزان رفع تصرفات اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم در سه ماه اول امسال در مقایسه با این میزان در مدت مشابه سال گذشته از نظر متراژ افزون بر 294درصد و از نظر ارزش 796 درصد افزایش یافت.

به گزارش فرینا، مصطفی مازندرانی با اعلام این مطلب افزود: کل  اراضی رفع تصرف شده در سه ماه اول سال گذشته در جزیره قشم 10هزار و 500مترمربع بود که امسال در همین مدت این میزان با 294درصد رشد به 41هزار و 434مترمربع رسید.
به گفته مازندرانی، ارزش تقریبی این اراضی رفع تصرف شده در سه ماهه اول سال 98 و سال 99 نیز به ترتیب شش میلیارد و 300میلیون ریال و 56میلیارد و 458میلیون ریال بوده که 796درصد رشد را نشان می دهد.
وی محل اراضی رفع تصرف شده در سه ماه اول امسال را در جزیره قشم شامل  درگهان سه قطعه، تورگان و برکه خلف هرکدام دو قطعه و رمچاه، دفاری، جزایرناز، جزیره هنگام، سوزا، نقاشه، لافت، «تمگز- کنارسیاه»، چاهوشرقی و رمکان هرکدام یک قطعه اعلام کرد. 
مسئول یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد:  بیشترین میزان اراضی رفع تصرف شده  در همین مدت نیز از نظر متراژ به ترتیب  به سوزا با 10هزار و 214مترمربع، «تمگز ـ کنارسیاه» با 9هزار و 300مترمربع و لافت با چهارهزار و 567 مترمربع  تعلق دارد. 
مسئول یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی  و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از رفع تصرف 35هکتار از اراضی ملی و دولتی در روستای تورگان جزیره قشم در یکم تیرماه سال جاری از سوی این یگان خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این اراضی  3500میلیارد ریال است که با هماهنگی همه دستگاه های ذیربط و  طی پروسه قانونی رفع تصرف شد.
مازندرانی با تقدیر از حمایت های بی شائبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اقدامات این یگان از همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و حمایت قانونی و تسریع در روند پیگیری حقوقی و قضایی از سوی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همه واحدهای ذیربط در سازمان منطقه آزاد قشم  نیز تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.