آمادگی مپنا برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل گروه مپنا در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام برای سرمایه گذاری و توسعه زیر ساخت‌های این منطقه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز البرز، عباس علی آبادی در بازدید از این منطقه ویژه اقتصادی گفت: آی.سی.تی، خدمات پزشکی و ارتباطات از جمله حوزه هایی است که زمینه سرمایه گذاری در این منطقه وجود دارد.
علی آبادی افزود: صنعت هوایی از جمله تعمیر و ساخت موتور هواپیماهای مسافری با هدف پشتیبانی از پروازها، خودروهای برقی و باطری های پیشرفته فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری در این منطقه است.
مدیر عامل گروه مپنا، ماهواره های ملکی را از دیگر برنامه ها برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام معرفی کرد و گفت: با هدف تکمیل و توسعه زیر ساخت ها و ایجاد تدارکات لازم در این منطقه، مپنا آمادگی انجام همکاری در این زمینه را نیز دارد.
علی آبادی گفت: احداث نیروگاه در عراق و دیگر کشورها را در دست انجام داریم و در داخل کشور نیز رویکرد جدی مپنا در دوره اخیر در زمینه سلامت، آی.سی.تی و خودروهای برقی است، که این زمینه ها فصل مشترکی برای همکاری های بین فردگاه بین المللی پیام و گروه صنعتی مپنا است.
گروه صنعتی مپنا در زمینه های مختلفی از جمله برق، نفت، گاز، حمل و نقل جاده ای، و ریلی، آی.سی.تی و پزشکی فعالیت می کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.