همکاری مشترک دانشگاه بین‌المللی چابهار با دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران

دانشگاه بین‌المللی چابهار و دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران جهت همکاری‌های مشترک علمی به توافق رسیدند.

به گزارش فرینا، در نشست ناصر آبروش سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار با عادل مزاری مشاور استاندار و دبیر ستاد توسعه سواحل مکران بر همکاری‌های مشترک علمی و تخصصی جهت پیشبرد و تحقق اهداف دبیرخانه تأکید شد.

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: هماهنگی برای بورسیه دانش آموزان مستعد دبیرستان دانا و توانا، توجه به انجام کارهای فرهنگی به‌عنوان زیربنای توسعه و راه‌اندازی وب‌سایت دبیرخانه با استفاده از امکانات منحصربه‌فرد دانشگاه ازجمله موردتوافق طرفین بودند.

ناصر آبروش افزود: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری درزمینهٔ کسب‌وکارهای اقتصاد دانش‌محور، مساعدت دانشگاه برای برگزاری دوره‌ای مجازی و هماهنگی جهت برگزاری همایش با محور توسعه سواحل مکران در زمستان سال جاری از دیگر موارد موردتوافق بودند.

دبیر ستاد توسعه سواحل مکران در این نشست گفت: توسعه سواحل مکران در دستیابی به توسعه پایدار مناطق جنوب و شرق کشور، موقعیت این سواحل در بهره‌گیری از ظرفیت دسترسی به آب‌های بین‌المللی نقش بسزایی دارند.
 
عادل مزاری افزود: تحقق این امر از منویات مقام معظم رهبری، برنامهٔ توسعه سواحل مکران موردتوجه و تأکید ویژهٔ دولت جمهوری اسلامی ایران قرارگرفته است.

مزاری اضافه کرد: از کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و تجار داخلی و خارجی جهت بهره‌مندی از فرصت‌های حال و آتی منطقه مکران، بر آمادگی کامل دولت درزمینهٔ جلب و مشارکت با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت می‌نمایم.

وی تصریح کرد: از کلیه دستگاه‌های اجرایی مختلف می‌خواهم که با جدیت زمینه‌های لازم برای جذب و توسعه همکاری‌های همه‌جانبهٔ سرمایه‌گذاران را فراهم نمایند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.