ورود عمده لوازم الکترونیکی از منطقه ویژه اقتصادی پیام 

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام عنوان کرد:  بر اساس ماموریت محوله از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه بخش آی سی تی و آی تی کشور، صادرات و واردات کالاها به خصوص در حوزه لوازم الکترونیکی و فرام سازی زیر ساخت ها در این بخش، از مهم ترین برنامه های منطقه ویژه اقتصادی پیام است. 

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق با اشاره به وجود گمرک تخصصی و آزمایشگاه های مجهز در بخش آی سی تی در منطقه گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده و در نخستین گام پس از باز شدن مرزهای هوایی کشورمان که برای مدتی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده بودند، پروازهای خارجی (کارگو) فرودگاه پیام از سر گرفته شد.
ثناگو مطلق با بیان اینکه: این پرواز شامل 40 تن لوازم الکترونیکی از مبدا کشور امارات است گفت: با هدف توسعه واردات و صادرات کالاهای حوزه آی.سی.تی و آی تی، امسال پروازهای خارجی (کارگو) فرودگاه بین المللی پیام افزایش می یابد. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن استقبال شرکت های داخلی و خارجی از استقرار در منطقه ویژه اقتصادی پیام با هدف فعال سازی هر چه بیشتر بخش آی.سی. تی اظهار داشت: طی چند سال گذشته از سوی سرمایه گذاران استقبال خوبی در این حوزه و سرمایه گذاری  در منطقه صورت گرفته است.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: پیام تنها منطقه ویژه ای است که با رویکرد حوزه «آی. سی. تی» مشغول فعالیت است و در این خصوص نیز مورد استقبال سرمایه گذاران در این بخش قرار گرفته است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.