بازدید سخنگوی وزارت امور خارجه از توانمندی‌های زیرساختی ترانزیتی و واحد تولیدی صادراتی منطقه آزاد انزلی

سخنگوی وزارت امور خارجه در سفر به منطقه آزاد انزلی از توانمندی‌های زیرساختی ترانزیتی و واحد تولیدی صادراتی این منطقه بازدید کرد.

به گزارش فرینا، سید عباس موسوی و هیأت همراه، سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه با حضور در منطقه آزاد انزلی از زیرساخت های حمل و نقل بندری موجود و در حال احداث، و پروژه اتصال منطقه به خط ریل سراسری و یک واحد تولیدی صادراتی با سرمایه گذاری خارجی بازدید کرد.

در این برنامه که محمد ولی روزبهان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بهمراه اعضای هیات مدیره و معاونین سازمان نیز حضور داشتند، سخنگوی وزارت امور خارجه با زیرساخت ها و فرایندهای کاری اسکله های فعال مجتمع بندری کاسپین آشنا شده و از نزدیک در جریان ظرفیت های این بندر آشنا شد.

در ادامه این بازدید، دیدار از پروژه در حال احداث اتصال ریل به منطقه آزاد انزلی در دستور کار قرار گرفت که در آن توضیحات لازم از سوی پیمانکار و مشاور طرح در خصوص این مسیر ریلی ۳۷ کیلومتری که حدود ۱۰ کیلومتر آن در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده و با اتمام آن در پایان سال جاری بنادر جنوبی کشور به این منطقه متصل شده و زیرساخت لازم برای فعالیت کریدورهای عبوری از طریق این منطقه تکمیل می شود.

بخش پایانی این برنامه دیدار از واحد تولیدی سیلندر چاپ که با سرمایه گذاری خارجی در شهرک صنعتی ناحیه یک این منطقه مشغول به تولید و صادرات است. واحد تولیدی که زمینه اشتغالزایی مستقیم برای شصت نفر را فراهم نموده و محصول تولیدی آن در صنایع بسته بندی محصولات غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.