نخستین «اتو سینما» جزیره قشم از عید تا عید راه اندازی می شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته توسط این معاونت و همکاری مدیریت های سازمان، «اتو سینما» برای نخستین بار در قشم راه اندازی می شود.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده با بیان این خبر، اظهار کرد: در فاصله دو عید بزرگ اسلامی (قربان تا غدیر) از شنبه یازدهم مردادماه هر شب ساعت 10، شاهد اکران یک فیلم سینمایی در طرح «اتو سینما» محدوده سایت سینما دریا شهر قشم خواهیم بود.
شیخ زاده ادامه داد: با توجه به الزام برای اجرای پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا و شرایط آب و هوایی قشم در این ایام از سال، تصویر این فیلم های سینمایی از صفحه نمایشگر بزرگ جانمایی شده در محل به نمایش گذاشته خواهد شد و تماشاچیان از طریق امواج رادیویی اتومبیل های خود می توانند شنونده صدای فیلم ها باشند.
وی اضافه کرد: در طرح اولیه «اتو سینما» جزیره قشم برای حضور 50 دستگاه خودرو برنامه ریزی صورت گرفته که در صورت استقبال علاقه مندان با جانمایی جدید، امکان افزایش ظرفیت نیز وجود خواهد داشت.
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم؛ هماهنگی های لازم برای حضور نیروهای آتش نشانی جهت حفظ اصول ایمنی و همچنین اتوبوس آمبولانس سازمان منطقه آزاد قشم جهت خدمات رسانی و خونگیری از علاقه مندان به اهدای خون در این محل نیز صورت گرفته است.
شیخ زاده خاطرنشان کرد: بازرسین و ناظران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم نیز هر شب با حضور در این محل بر رعایت پروتکل های بهداشتی در هنگام نمایش فیلم نظارت می کنند.
وی بیان کرد: «اتو سینما» ایده ای است برای رعایت فاصل گذاری اجتماعی و در عین حال تلاش برای سرگرم کردن مردم در روزهایی که شیوع ویروس کرونا نگرانی هایی را برای حضور مردم در اماکن عمومی به وجود می آورد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.