نقش پیام در شکوفایی دانش هوایی کشور

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در کنار تمام وظایف ذاتی خود از جمله گسترش اشتغال، حمایت از واحدهای تولیدی و رشد بخش صنعت، رویکرد حمایت از آموزش به خصوص در دانش هوایی کشور با هدف شکوفایی هر چه بیشتر این بخش را نیز یکی از برنامه ها و اولویت های  جدی خود قرار داده است.

به گزارش فرینا، به همین منظور هم اکنون پنج مدرسه آموزش خلبانی در این منطقه مشغول به آموزش علاقمندان هستند که در کنار این مدارس، مرکز آموزش علمی کاربردی صنعت هوانوردی نیز در پیام به صورت تخصصی در حال فعالیت است.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به آغاز به کار این مرکز آموزشی از سال 93 گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی صنعت هوانوردی در پیام در پنج رشته تحصیلی از جمله خلبانی، تعمیر و نگهداری هواپیما، الکترونیک هوایپما، مهمانداری و دیسپچری در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی فعال است.
نادر ثناگو مطلق افزود: مدیریت کسب و کار و مترجمی زبان انگلیسی نیز به عنوان 2 رشته پشتیبان در مرکز آموزش علمی کاربردی صنعت هوانوردی فرودگاه پیام به دانشجویان تدریس می شود.
ثناگو مطلق با بیان اینکه از سال تاسیس این مرکز تاکنون یک هزار و 800 نفر در آن مشغول به تحصیل شدند گفت: از این تعداد 500 نفر فارغ التحصیل و مابقی نیز در حال تحصیل هستند.
وی با اشاره به جذب 40 درصدی فارغ التحصیلان این مرکز در بازار کار داخلی و خارجی اظهار داشت: با هدف حفظ سلامت دانشجویان، اساتید و کادر اداری همزمان با شیوع ویروس کرونا، آموزش و آزمون های این مرکز به صورت مجازی برگزار شده اند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.