امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین منطقه ویژه اقتصادی پیام و پست بانک

در راستای توسعه روابط بین منطقه ویژه اقتصادی پیام و پست بانک، با هدف تعامل و همکاری هر چه بیشتر در جهت رونق تولید، تسهیل سرمایه گذاری، افزایش فرصت های شغلی و گسترش مراودات مالی، تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد شد.

به گزارش فرینا، این تفاهم نامه با حضور بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران و نادر ثتاگو مطلق مدیرعامل منطقه ویره اقتصادی پیام منعقد شد.
نادر ثناگو مطلق ضمن اعلام همکاری مشترک با پست بانک گفت: تعامل و همکاری فی مابین در خصوص ارایه خدمات مالی و بانکی(ارزی و ریالی)، استفاده بهینه از ظرفیت های طرفین و تمرکز حساب های شرکت نزد پست بانک ایران موضوع این تفاهم نامه است.
ثناگو مطلق اضافه کرد: اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران در منطقه ویژه پیام، گشایش اعتبارات اسنادی و صدور انواع ضمانت نامه بانکی از دیگر مواردی است که در تفاهم نامه مشترک بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با پست بانک ایران قید شده است.
مدیر عامل پست بانک ایران نیز در این نشست با اشاره به اعلام آمادگی این مجموعه برای مشارکت و اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی در پیام گفت: نظم و انضباطی که در منطقه وجود دارد ما را ترغیب می کند تا با فراغ بال بیشتری در پیام فعالیت کنیم.
بهزاد شیری افزود: تسریع، تسهیل در صادرات و توسعه آن از مهم ترین اهداف ایجابی مناطق ویژه است که در منطقه ویژه اقتصادی پیام این مهم به خوبی محقق شده است.
شیری ادامه داد: وجود شرکت های بزرگ تولیدی در این منطقه که با وجود شرایط سخت و تحریم، فعال و در حال خدمات رسانی هستند موجب شده تا به ارائه تسهیلات به فعالان اقتصادی در پیام هر چه بیشتر علاقمند شویم.
وی گفت: با توجه به اینکه مجموعه پیام و پست بانک هر 2  اززیر مجموعه وزارت ارتباطات هستند، فعالیت در راستای توسعه و تقویت بخش های مانند آی.تی و آی.سی.تی از چشم انداز و استراتژی های هر 2 مجموعه است، که این مهم موجب شده تا پست بانک تمایل بیشتری برای حضور در منطقه ویژه اقتصادی پیام داشته باشد.
مدیر عامل پست بانک ایران خاطر نشان کرد: پست بانک این آمادگی را دارد که در حوزه های ماموریتی خود از جمله گمرک، مبادلات ارزی و صادرات به ارائه خدمات در پیام بپردازد.
در ادامه شیری از فاز چهارم به عنوان بزرگ ترین فاز منطقه ویژه اقتصادی و شرکت تولید کننده لوازم خانگی در پیام بازدید کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.