معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

نمایش فیلم های منتخب جشنواره مردمی عمار در اتو سینمای قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از نمایش فیلم های کوتاه منتخب جشنواره مردمی عمار در طرح اتو سینمای قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته میان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و معاونت اجتماعی سپاه پاسداران، فیلم های کوتاه منتخب جشنواره مردمی عمار در نخستین اتو سینمای قشم به نمایش در می آید.
شیخ زاده ادامه داد: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته این فیلم ها عموما در ژانرهای مستند و داستانی، هرشب قبل از ساعت 22 و پیش از آغاز اکران فیلم بلند سینمایی در محدوده سایت سینما دریای شهر قشم در محل پیش بینی شده برای طرح اتو سینما برای حاضران نمایش داده می شود.
وی افزود: روایت گری انقلابی در حوزه فیلم، تقویت بنیان برادری میان مذاهب، نگاه آسیب شناسانه به مسائل اجتماعی و فرهنگی و... مهمترین موضوعات فیلم های جشنواره مردمی عمار را تشکیل می دهد.
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم؛ اتو سینما ایده ای است که همزمان با اجرای پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا و رعایت فاصل گذاری اجتماعی، که تلاش برای سرگرم کردن مردم در روزهایی که شیوع ویروس کرونا نگرانی هایی را برای حضور مردم در اماکن عمومی به وجود می آورد.
گفتنی است، با برنامه ریزی صورت گرفته توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم طرح اتو سینما برای نخستین بار در قشم در فاصله دو عید بزرگ اسلامی (قربان تا غدیر) راه اندازی شده است و هرشب ساعت 22 یک فیلم سینمایی به صورت رایگان برای علاقه مندان اکران می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.