مدیرعامل بیمه ایران معین:

خسارت بیمه گذاران مجتمع پردیس کیش در اسرع وقت پرداخت می شود

مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین در ادامه سفر به کیش و پس از بازدید از محل حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری پردیس، در نشستی با غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ارائه گزارشی از تعهدات و اقدامات صورت گرفته از خسارات ناشی از حریق این مجتمع ، بر ایفای تعهدات این شرکت در قبال بیمه گذاران و ذینفعان تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از تفاهم آنلاین، داریوش محمدی در این خصوص گفت: تعداد ۱۳۲ مغازه و غرفه در تعهد این شرکت است و مبلغی بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان در قبال بیمه گذارها تعهد داریم.

محمدی با بیان این که هیئت مدیره مجتمع تجاری پردیس یک، مبلغی بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان بابت پوشش سازه و یک بیمه نامه مسئولیت یک میلیاردی برای ذینفعان بازار نزد شرکت بیمه ایران معین دارد اظهار داشت: پس از نهایی شدن پرونده ها ظرف ۲۴ ساعت آینده تمام خسارت مغازه ها صد در صد پرداخت خواهد شد.
وی افزود: پس از کارشناسی دقیق سازه ها و محوطه داخل پردیس یک و اتمام ارزش یابی خسارت وارد شده ناشی از حریق در این مجموعه بلافاصله بعد از ۲۴ ساعت از سوی این شرکت به بیمه گذارها بر اساس تعهدات خریداری شده پرداخت خواهد شد.
در ادامه این نشست، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل بیمه ایران معین در کیش با بیان این که بر اثر شیوع بیماری کرونا شاهد کاهش گردشگر و مسافر در این منطقه هستیم گفت: باید نسبت به سرعت بخشیدن ارائه خدمات بیمه ای شرکت ایران معین به بیمه گذار های مجتمع تجاری توجه ویژه ای شود.
مظفری تصریح کرد: تلاش سازمان منطقه آزاد کیش فراهم نمودن شرایط مناسبی برای فعالیت مجدد اقتصادی با همکاری بیمه ایران معین در مجتمع تجاری پردیس یک هستیم.
لازم به ذکر است، بعد از این نشست ، نمایندگان شرکت بیمه ایران معین با حضور در جلسه شورای تامین کیش، نسبت به کارشناسی و پرداخت خسارت ناشی از حریق مجتمع تجاری پردیس به بحث و تبادل نظر  پرداختند .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.