توسط شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم؛

اخذ گواهینامه آزمایشگاه معتمد از سازمان حفاظت محیط زیست

مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم از صدور گواهینامه آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت از محیط زیست برای این شرکت خبر داد.

به گزارش فرینا، شهروز آبراری با اعلام این خبر، اظهار کرد: با حمایت و پشتیبانی های صورت گرفته توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم برای نخستین بار موفق به دریافت این گواهینامه شده است.
آبراری ادامه داد: مطابق این گواهینامه، شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم در زمینه های آب و خاک و در بخش های فیزیکوشیمیایی و میکروبیولوژی به عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت از محیط زیست تا پایان سال 1400 معرفی شده است.
مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم افزود: کلیه واحدهای تولیدی، خدماتی و زیربنایی موظف هستند نسبت به انجام نمونه برداری و اندازه گیری پارامترهای آلاینده زیست محیطی توسط آزمایشگاه های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست اقدام کنند.
به گفته وی؛ با اخذ گواهینامه آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت از محیط زیست، دیگر نیازی به ارسال نمونه های محیط زیستی مربوط به جزیره قشم برای آزمایشگاه های استان و خارج از منطقه نیست و تمام مراحل بررسی نمونه ها توسط شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم صورت می گیرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.