اختتامیه مسابقه استعداد برتر اولدوزلار برگزار شد / سومین دوره اولدوزلار استانی برگزار می شود

مرحله نهایی دومین دوره مسابقه استعداد برتر ارس (اولدوزلار) با حضور 12 هنرمند راه یافته به دور پایانی برگزار شد.

به گزارش فرینا، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مرحله نهایی دومین دوره مسابقه استعداد برتر ارس با حضور داوران و اجرای زنده 12 هنرمند راه یافته به دور نهایی مسابقه، در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

یوسف داداش زاده افزود: اختتامیه این دوره از مسابقه اولدوزلار دوشنبه ۲۰ مردادماه99  در سالن حکیم نباتی منطقه آزاد ارس در راستای حمایت از کمپین در خانه بمانیم بصورت لایو زنده اینستاگرامی از پیج سازمان منطقه آزاد ارس و بدون حضور تماشاگران برگزار شد و به سه نفر برتر مسابقه در زمینه موسیقی و سه نفر در زمینه غیرموسیقی به ترتیب 4، ۳ و ۲ میلیون تومان تعلق گرفت.

داداش زاده با اشاره به روند برگزاری این دوره از رقابت ها، عنوان کرد: دومین دوره مسابقه استعداد برتر ارس در بهمن ماه 98 با حضور بیش از 170 هنرمند از محدوده های منفصل چهارگانه منطقه آزاد ارس، شامل 70 متقاضی در بخش موسیقی شامل رشته های نوازندگی و خوانندگی و 100 متقاضی در بخش غیرموسیقیایی شامل رشته هایی چون خلاقیت هنری، حرکات آکروباتیک، تقلید صدا، مهارت های ورزشی، شعبده بازی و نبوغ ذهنی به رقابت پرداختند.

وی  هدف از برگزاری این جشنواره را شناخت استعدادها، برنامه ریزی دقیق جهت برگزاری دوره های آموزشی و بسترسازی برای تبدیل استعدادهای بالقوه به بالفعل عنوان کرد و خاطرنشان شد: خوشبختانه در دوره گذشته توانستیم جمع کثیری از افراد با استعداد را شناسایی کنیم و امیدواریم در ادامه کار بسترهای لازم برای توانمند شدن هنرمندان را نیز فراهم نماییم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس افزود: برای دوره بعدی تلاش می کنیم این جشنواره بصورت استانی برگزار شود تا بتوانیم نقشی در استان و شناسایی استعدادهای برتر استانی داشته باشیم.

دادش زاده اظهار کرد: مرحله دوم و سوم این مسابقه مقرر بود در اسفندماه 98 و فروردین 99 برگزار شود ولی بدلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و بدنبال آن لغو کلیه برنامه ها، مرحله نیمه نهایی دومین دوره این جشنواره در روزهای دوازدهم و سیزدهم تیرماه بصورت پخش زنده اینستاگرامی و با حضور 25 نفر از شرکت کنندگان راه یافته به این مرحله در سالن حکیم نباتی برگزار شد.

وی گفت: در پایان مرحله نیمه نهایی این جشنواره چهار نفر در بخش موسیقی و چهار نفر در بخش سایر هنرها توسط رای داوران انتخاب شدند و 2 نفر در بخش موسیقی و 2 نفر در بخش غیر موسیقی توسط نظرسنجی مردمی به مرحله فینال راه یافتند.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس یادآور شد: در فینال این دوره از جشنواره در بخش موسیقی آقایان هادی اسدی، رضا بابایی و محمد جعفری بترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و در سایر زمینه ها نیز گروه ژیمناستیک مقام اول، مهدیه قاسمی در نقاشی مقام دوم و آوا مختاری هنرمند خردسال در زمینه استندآپ کمدی مقام سوم را بر اساس رای داوران کسب کردند.

لازم به توضیح است  داوری این دوره توسط اساتید رشته های مختلف هنری شامل مسعود امیر سپهر، دکتر فرزاد تقی لر، استاد رضا ابراهیم زاده(روشن) و دکتر علی رحیمی انجام شد.

گفتنی است در پایان این دوره از مسابقه اولدوزلار هیات داوران از نیما استادی بعنوان پدیده فوتبالی این دوره از جشنواره تجلیل کردند.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.