افتتاح اولین خط تولید ماسک در منطقه آزاد اروند

نهمین پروژه از «نهضت جهش تولید در سرزمین فتح» در قالب اولین خط تولید ماسک در منطقه آزاد اروند افتتاح شد.

به گزارش فرینا؛ معاون سرمایه گذاری و کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در آیین افتتاحیه این خط تولید ضمن تبریک بیست و یکم مرداد ماه سالروزحمایت از صنایع کوچک به فعالین این عرصه و قدردانی از حضور مدیرعامل، معاون فرهنگی، اجتماعی و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند همچنین دیگر مسئولین محلی گفت: امروز یکی دیگر از صنایع کوچک در شهرک صنعتی آبادان به بهره برداری رسید.

سید علی موسوی افزود: با تولید ماسک در اروند، انتظار می رود؛ تولید پکیج بهداشتی مورد نیاز منطقه، استان، کشور و حتی همسایگان مان تکمیل شود چرا که شرکت لطیف پاک اروند پیش از این مواد ضدعفونی کننده دست، سطوح و مواد شوینده را تولید می کرد و امروز با راه اندازی این خط تولیدی پکیج بهداشتی کامل خواهد شد.

موسوی ابراز امیدواری کرد: با تامین نیاز داخلی منطقه و رفع محدودیت های صادراتی به سایر کشورها، شاهد صادرات این پکیج ها با هدف ارز آوری برای اروند باشیم .

وی با اشاره به حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و سایر مسئولین کشوری و محلی در هفته ی دولت در منطقه آزاد اروند ادامه داد: چهار پروژه صنعتی ، تجاری و خدماتی به ارزش شش هزار و پانصد میلیارد ریال با ایجاد اشتغال برای ۳۲۰ نفر را در آن هفته به بهره برداری خواهیم رساند.

معاون سرمایه گذاری و کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ضمن قدردانی از خبرنگاران، اصحاب رسانه، صدا و سیما همچنین مدیریت و همکاران حوزه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند به خاطر پوشش به هنگام افتتاحیه های پروژه های نهضت جهش تولید در سرزمین فتح در سه ماه گذشته در شرایط سخت آب و هوایی و شیوع بیماری کرونا خاطر نشان کرد: خرسندیم انتشار این اخبار، نمایش اقتدار و تحقق شعار جهش تولید توسط مقام معظم رهبری در منطقه تا پایان این نهضت را به دنبال خواهد داشت .

موسوی در پایان از نمایندگان مردم شهرستان های آبادان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، تشکل ها، اتاق های بازرگانی، ادارات صمت و اتاق های اصناف که در این مسیر، همراه بوده اند؛ قدردانی کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.