برگزاری دوره های آموزشی رایگان مدیریتی و کارآفرینی در ارس

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری بیش از ۵۰ دوره آموزشی مدیریتی و کارآفرینی بصورت رایگان در منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده گفت: این دوره های آموزشی با همکاری سازمان منطقه آزاد ارس با سازمان فنی حرفه ای کشور و حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان ویژه کارفرمایان، کارمندان و کارگران شرکت ها، کارخانجات و تولیدی های فعال حوزه منطقه آزاد ارس و بصورت رایگان برگزار می شود و در پایان دوره برای شرکت کنندگان گواهینامه اعطا خواهد شد.

داداش زاده افزود: دوره های آموزشی مدیریت تولید و مهندسی عملیات، مدیریت بازاریابی و فروش، مدیریت بهره وری، مدیریت کسب و کار، مدیریت صادرات، کیفیت در صنایع غذایی، کیفیت در صنایع خودرو، مدیریت ارتباط با مشتری، اصول انبارداری، حسابداری حقوق و دستمزد، حسابداری فروش و انبار، اصول و فنون بازاریابی، ترخیص کالا و آشنایی با قوانین گمرکی و کنترل کیفیت بخشی از دوره های آموزشی است که مقرر است برای کارفرمایان، کارمندان و کارگران محدوده منطقه آزاد ارس بصورت رایگان برگزار گردد.

وی گفت: دوره های آموزشی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل سالن اجلاس سازمان منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد و بهمراه داشتن ماسک و دستکش برای کارآموزان الزامی است.

گفتنی است؛ مجتمع آموزشی ستارگان ارس مجری برگزاری این دوره ها است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.