معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

آموزش رایگان بورس در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: آموزش رایگان بورس و بازار سرمایه به متقاضیان در سال 98 در منطقه آزاد اروند بیش از 500 ساعت بوده است.

به گزارش فرینا، سیدعلی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند با توجه به رسالت خود در ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاران و شهروندان اقدام به راه‌اندازی تالار بورس کالا و انرژی در منطقه و استقرار کارگزاری‌های بخش خصوصی در این تالار بورس منطقه آزاد کرده است؛ سرمایه‌گذاران و شهروندان می‌توانند از همه خدمات بازار سرمایه و بورس استفاده کنند.
موسوی افزود: ثبت نام در بورس و اخذ کد بورسی، مجوز خرید فروش آنلاین سهام، تغییر کارگزار و معامله اوراق بهادار از جمله خدماتی هستند که سرمایه‌گذاران می‌توانند در تالار بورس منطقه آزاد اروند از آن بهره ببرند.
وی ادامه داد: از بهمن ماه سال گذشته با افزایش تقاضا برای ورود به بازار بورس بیش از 10 هزار کد بورسی توسط کارگزاران در منطقه آزاد اروند احراز هویت و مجوز خرید فروش آنلاین دریافت کرده‌اند.
معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای بالا بردن اطلاعات بازار بورس هر هفته در روزهای زوج کلاس آموزشی رایگان در تالار بورس کالا و انرژی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.
موسوی، آموزش رایگان بورس و بازار سرمایه به متقاضیان در سال 98 را بیش از 500 ساعت عنوان کرد و گفت: البته با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در حال حاضر این کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: به منظور خدمات رسانی بهتر و لزوم موارد اجتماعی خدمات احراز هویت به صورت همزمان در دفاتر پیشخوان دولت در حال انجام است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.