رسانه می‌تواند حرکت اقتصادی را تسهیل کند

مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم روز دوشنبه در بازدید از ایرنای قشم گفت: رسانه در کنار اطلاع رسانی خدمات انجام شده، می‌تواند با تحکیم رابطه دوسویه بین مردوم و مسوولان، حرکت اقتصادی را تسهیل کند.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، نریمان توکلی جویباری افزود: با اطلاع رسانی شفاف در حوزه های خدمات دولت، خبرنگاران نقش مهمی در توسعه کشور ایفا می‌کنند.

توکلی جویباری با تاکید براینکه‌ واژه خبرنگار به برکت مظلومیت و خون شهدای عرصه رسانه و بویژه شهید محمود صارمی قداست دارد، گفت: ‌خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و در مباحث گوناگون با تمام توان در این راه می‌کوشند.

وی خاطر نشان کرد: امروز مسئولیت سنگینی بر عهده جامعه خبری کشور در مقابله با هجمه دشمنان است.
وی ادامه داد: خبرنگاران با تولید و انتشار به موقع اخبار به‌ویژه در دفع حملات و تهاجمات فرهنگی و امنیتی غرب نقش بی‌بدیلی دارند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم در پایان گفت: برخورداری از ظرفیت‌های درونی و مزیت‌های بین المللی قشم، در کنار توان و تخصص رسانه‌ ایرنا می‌تواند منشا اتفاقات مهمی در جزیره شود.

**ارتباط با جوامع محلی جز با حضور خبرنگاران میسر نیست

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این دیدار گفت: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی دوسویه بین سازمان و جامعه محلی در توسعه و پیشرفت روز افزون جزیره نقشی سازنده خواهد داشت.

حسین مرادی افزود: به دنبال ارتباط بهتر با رسانه‌ها هستیم و هیچ زمانی حتی به انتقادات آن‌ها برخورد نامناسبی نداشتیم.

مرادی با تاکید به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی گفت: خدمات مسئولان زمانی باعث ایجاد امید در بین مردم و می شود که توسط رسانه ها به خوبی پوشش داده شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز همیشه با انتشار اخبار مثبت و فعالیت های انجام شده توانسته است امید را در جامعه زنده نگاه دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.