کمپ‌ تیم‌های ملی والیبال ساحلی در منطقه آزاد ارس ساخته می‌شود

کمپ جدید ‌تیم‌های ملی والیبال ساحلی در زمینی‌ به وسعت هفت هزار متر در منطقه آزاد ارس احداث می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسئولان منطقه آزاد ارس آمادگی خود را برای همکاری با فدراسیون والیبال برای ایجاد کمپ‌ تیم‌های ملی ساحلی در این منطقه اعلام کردند.
رئیس کمیته ساحلی و دیگر نمایندگان فدراسیون، در دیدار با محسن نریمان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، مزایای انتخاب زمین در نظر گرفته شده برای کمپ تیم‌های ملی والیبال ساحلی را تشریح کردند.
در پایان این نشست، مقرر شد که در اسرع وقت اقدامات اجرایی این طرح شروع و گزارش پیشرفت کار نیز به سازمان منطقه آزاد و فدراسیون والیبال ارائه شود.
رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال درباره محاسن این طرح، گفت: ساخت کمپ تیم‌های ملی والیبال ساحلی در منطقه آزاد ارس هم برای این منطقه و هم برای والیبال ساحلی یک موفقیت مهم است.
از سوی دیگر، منطقه آزاد ارس با میزبانی از رویدادهای بین‌المللی و تورهای جهانی در این مجموعه، فضای مناسبی برای تبلیغات خواهد داشت.
گفتنی است، در همین راستا هیاتی متشکل از توفیق کابلی رئیس کمیته ساحلی فدراسیون، کامران ذوقی دبیر کمیته، نادر انصاری داور بین‌المللی والیبال ساحلی، بهرام سلیمانی عضو کمیته داوران فدراسیون، فرج‌الله فرج‌اللهی رئیس هیات والیبال آذربایجان شرقی و رسول پورعبدالصمد رئیس کمیته ساحلی هیئت استان، شب گذشته و امروز از منطقه بازدید و با مسئولان منطقه آزاد ارس دیدار کردند.
در ادامه این بازدیدها تیم فنی فدراسیون والیبال با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، معاون فنی و زیربنایی ومدیر اجتماعی سلامت و ورزش منطقه آزاد ارس، مسئول ورزش منطقه و رئیس هیات والیبال جلفا و منطقه آزاد ارس به بررسی احداث کمپ بین المللی والیبال ساحلی در منطقه آزاد ارس پرداختند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.