دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با وزیر امور اقتصادی و دارایی

محمد ولی روزبهان مدیرعامل سازمان با فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس ایرانی کمیسیون مشترک ایران و جمهوری آذربایجان در دفتر وزیر، دیدار و در خصوص مسائل منطقه متبوع خود، به گفتگو پرداخت.

به گزارش فرینا، در این دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گزارشی از طرح های توسعه ای و زیرساختی در حال اجرای سازمان همچون اتصال به ریل سراسری و توسعه زیرساخت های مجتمع های بندری، برنامه‌های راهبردی سازمان متبوع خود در حوزه گسترش ارتباطات بین المللی با تکیه بر ظرفیت های ترانزیتی و مزيت های قانونی منطقه را تشریح کرد.

محمدولی روزبهان با ارائه برنامه و نقشه راهی در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار با توجه به بسترها و ظرفیت های کمتر پرداخته شده از عزم جدی سازمان منطقه آزاد انزلی برای بهره گیری از همه ظرفیت های موجود جهت توسعه و جهش تولید خبر داد.

روزبهان گسترش مناسبات تجاری میان ایران و جمهوری آذربایجان را با محوریت این منطقه در زمینه های جدیدی چون گردشگری دریایی مورد تأکید و توجه قرار داد  .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی رویکرد سازمان را توسعه مناسبات کشورمان با اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا در قالب حمایت از سرمایه گذاران و صادرکنندگان عنوان کرد و از وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بازدید از امکانات، زیرساخت ها و ظرفیت های متنوع منطقه آزاد انزلی دعوت به عمل آورد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در این دیدار با ابراز رضایت از برنامه های در دست اجرای سازمان منطقه آزاد انزلی، توسعه فعالیت های اقتصادی و افزایش تولید و صادرات در شرایط کنونی کشور را حائز اهمیت قلمداد نمود و لزوم برنامه ها و سیاست گذاری های مناطق آزاد را در این راستا مورد تأکید قرار داد .

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.