۱۰ هکتار از اراضی منطقه آزاد چابهار رفع تصرف شد

مدیر حقوقی، امور قراردادها و املاک سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: حدود ۱۰ هکتار از اراضی این منطقه در قسمت شرقی پیکره پنجم خارج از محدوده مصوب روستای تیس رفع تصرف شد.

به گزارش فرینا، زینب بردستانی اظهار داشت: این تصرفات غیرمجاز که با ايجاد بنا، پی‌کنی و دیوارکشی انجام شده بود با حکم مقام قضایی تخريب، رفع تصرف و به بیت‌المال اعاده شد.

بردستانی افزودند: براساس قانون هرگونه ساخت‌و‌ساز، دخل‌وتصرف، تعرض و تجاوز به اراضی دولتی جرم است و با حکم قضایی با متصرفان برخورد قاطع خواهد شد.

وی بیان داشت: پلیس ساختمان و حفاظت از اراضی منطقه آزاد بصورت شبانه‌روزی و در جهت حفظ و صیانت از اراضی ملی اقدام به گشت‌زنی نموده و با افراد فرصت طلب و سودجو برخورد خواهد نمود.

مدیر حقوقی، امور قراردادها و املاک سازمان منطقه آزاد چابهار از كليه اهالی روستای تیس درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به اراضی دولتی، ساخت‌وسازهای غيرمجاز، احتمال معامله اراضی دولتی، معرفی مصالح فروشی‌های فعال در صورت احراز رابطه به همكاری در تصرف اراضی از طريق تأمين مصالح، ادوات و خودروهای سنگين در حال ارتكاب جرم و همكاری با متصرفين مراتب را به شماره تلفن ۰۵۴۳۵۳۱۵۴۶۸ (دفتر پليس ساختمان) اطلاع دهند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.