سرعت بخشی به روند سرمایه گذاری در پیام با راه اندازی پنجره واحد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با راه اندازی این پنجره واحد روند سرمایه گذاری و امور مربوط به صادرات و واردات در پیام تسریع شده است.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق افزود: پنجره واحد سرمایه گذاری با هدف تسهیل امور مربوط به صادرات، واردات و سرمایه گذاری وتمام مجوزهای فعالیت های خدماتی و نظارتی برای صادرکنندگان، وارد کنندگان و سرمایه گذاران در این منطقه راه اندازی شده است.
ثناگو مطلق با اشاره به اینکه پنجره واحد از سال 94 در منطقه ایجاد شده اظهار داشت: فلسفه وجودی پنجره واحد  این بوده که دستگاه های مرتبط برای صادرات، واردات و سرمایه گذاری از جمله استاندارد، مخابرات، جهاد کشاورزی و بانک جهت ارائه خدمات به تجار و سرمایه گذاران در پیام مستقر شوند که این مهم به خوبی تحقق یافته است.
وی افزود: در واقع پنجره واحد، درگاهی یکپارچه  برای متقاضیان داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری و همچنین وارد کنندگان و صادر کنندگان است که با ایجاد هماهنگی و انسجام بین دستگاه های اجرایی استان برای ، پاسخگویی متمرکز به متقاضیان و سرمایه‌گذاران  و با هدف ایجاد کسب و کار و توسعه آن، در کوتاهترین زمان ممکن ایجاد شده است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: کاهش هزینه ها، صرفه جویی در زمان، سرعت بخشیدن به اظهار و ترخیص کالاها، افزایش شفافیت درآمدی و به طور کلی تسهیل در تجارت کالا  از جمله مزایای ایجاد پنجره واحد در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام است که موجب تسریع در روند سرمایه گذاری و کاهش بوروکراسی اداری برای صادرات و واردات در این منطقه شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.