رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش بیش از ۳۱۰ میلیون ریال در رمچاه

رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از اجرای حکم قضایی مبنی بر رفع تصرف اراضی ملی و دولتی واقع محله تالخرگان روستای رمچاه به ارزش تقریبی بیش از ۳۱۰ میلیون ریال خبر داد.‌

به گزارش فرینا، مصطفی مازندرانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: قطعه زمینی واقع در محله تالخرگان روستای رمچاه به مساحت ۳۱۰ مترمربع به ارزش تقریبی بیش از ۳۱۰ میلیون ریال در اجرای دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات با همراهی مامورین پاسگاه مرزی دریایی رمچاه رفع تصرف و اعاده به وضع سابق شد.
وی ادامه داد: نیروهای این اداره در راستای شرح وظایف کاری و تکالیف قانونی و اجرای دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نسبت به رفع تصرف، تخریب دیوار چینی غیر مجاز و اعاده به وضع سابق زمین مذکور اقدام کردند.
رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: برنامه ریزی و اقدامات مطلوبی در زمینه رفع تصرف و برخورد با زمین خواران و سودجویان منطقه در حال انجام است و مردم شریف جزیره، مسئولین محلی و اعضای شوراها و دهیاران می توانند با ارائه گزارش به موقع تخلفات صورت گرفته، به نیروهای این اداره در رفع تصرف اراضی ملی و دولتی کمک کنند.
مازندرانی با بیان اینکه برخورد با زمین خواران و  متصرفین اراضی ملی و دولتی برابر قانون و مقررات پیگیری خواهد شد؛ تصریح کرد: با هیچ تخلفی در امر زمین خواری مماشات نخواهیم کرد و در برابر هرگونه اقدام غیر قانونی در سطح جزیره قشم به شدت برخورد می شود.
 مازندرانی در پایان از حمایت ها و رهنمودهای خردمندانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای اقدامات این اداره و حمایت های قانونی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین تعامل و همکاری فرماندهی دریابانی شهرستان قشم تقدیر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.