استاندار سیستان و بلوچستان:

تکمیل فرودگاه بین‌المللی چابهار روند جذب گردشگر و سرمایه‌گذار را تسهیل می‌کند

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: تکمیل فرودگاه بین المللی چابهار در محدوده منطقه آزاد جذب گردشگر و سرمایه‌گذار را تسهیل می‌کند.

به گزارش فرینا، احمدعلی موهبتی در بازدید از منطقه آزاد چابهار و در نشست با مدیرعامل این سازمان اظهارداشت: منطقه آزاد چابهار در سال‌های اخیر با مدیران خوب بومی و اجرای پروژه‌های مختلف توانسته رضایت مردم را جلب کند و زمانی مردم این منطقه را عامل تمام مشکلات می‌دانستند ولی هم‌اینک این نگاه عوض شده است.

موهبتی گفت: سرمایه گذاری در فولاد، پتروشیمی و طرح‌های مختلف گاز و راه آهن می‌تواند اشتغال و توسعه را به همراه داشته باشد و در آینده نزدیک فرودگاه بین المللی چابهار نیز تکمیل می‌شود.

وی بیان کرد: انجام کار علمی و براساس سند و آمایش توسعه را به دنبال دارد و در آینده نیز خیلی از طرح‌ها تکمیل و بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه حوزه آموزشی و نیروی انسانی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود:توسعه باید انسان محور باشد تا مردم محلی هم از آن بهره‌مند شوند.

موهبتی اظهارداشت: فعالیت‌های خیران در سطح استان سیستان وبلوچستان ۲۵ برابر شده و این خود به توسعه نیروی انسانی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: ۲۲۸ هزار مترمربع فضای آموزشی با کمک خیران در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است و می تواند بخشی از مسائل و مشکلات کمبود کلاس را حل کند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: انتشار اخبار خوب، سرمایه گذاری در استان را بیشتر می‌کند و نیاز است رسانه‌ها به مقوله جذب سرمایه گذار بیشتر توجه کنند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.