همزمان با هفته دولت؛

افتتاح ۱۱۷ میلیارد تومان پروژه در منطقه آزاد چابهار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: همزمان با هفته دولت ۱۵ پروژه با ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار در سطح این منطقه افتتاح و زمینه اشتغال ۳۷۱ نفر فراهم شد.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر پروژه های یاد شده که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسیدند بیش از ۲۰ پروژه مختلف عمرانی، آموزشی، برق، گردشگری، بهداشتی، ورزشی و اشتغالزایی با اعتباری حدود ۹۷۵ میلیارد تومان در حال انجام است.

کردی بیان کرد: زیرساخت های منطقه آزادچابهار در سالهای اخیر با به سرانجام رسیدن پروژه های مختلف و تعریف پروژه های جدید در حال اجرا است.

وی بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی، ورزشگاه کریکت، ساخت ۱۳ مدرسه و انجام طرح های بزرگ و کوچک نشان از توجه دولت به این منطقه آزاد است و بزودی شاهد تحول و توسعه این منطقه خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزادچابهار گفت: طرح های بزرگ پتروشیمی و فولاد در حال فعالیت هستند و تکمیل این پروژه ها به اشتغال و توسعه چابهار کمک می کند و علاوه بر این صادرات محصولات تولیدی این دو بخش را شاهد خواهیم بود.

کردی از حضور استاندار سیستان وبلوچستان در منطقه آزاد و همراهی و همگامی مردم و مسوولان در توسعه منطقه قدردانی کرد و افزود: پس از افزایش محدوده منطقه آزادچابهار از ۱۴ هزار هکتار به ۸۲ هزار هکتار و الحاق بنادر شهیدبهشتی وکلانتری و مرز ریمدان توسعه و شتاب آبادانی این منطقه سرعت خواهد بخشید.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.