مومنی:

پزشکان فرماندهان اصلی جبهه مقابله با ویروس کرونا هستند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، پزشکان را فرماندهان اصلی جبهه مقابله با ویروس کرونا خواند واز زحمات شبانه روزی کادر درمان قشم تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، طی آیینی از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم و جمعی از پزشکان فعال در عرصه درمان مبتلایان به بیماری کووید 19 ناشی از شیوع ویروس کرونا در جزیره توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اهداء شاخه گل و لوح تقدیر در محل مرکز بین المللی رشد قدردانی شد.

در این آیین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم زحمات شبانه روزی کادر درمان جزیره را همانند جهاد در میدان خواند که در مسیر حفاظت از جان مردم ماه هاست شبانه روز در حال مقابله با بیماری منحوس کووید 19 هستند.

مومنی در ادامه با ادای احترام به این بزرگواران با اهدای هدایایی تقدیر و از مردم رعایت موارد بهداشتی برای کمک به پزشکان خدوم را خواستار شد.

در ادامه این مراسم معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز افزود: در این کارزار همه کادر درمانی شامل پرستاران، متصدیان تست کرونا، کارشناسان شاغل در آزمایشگاه ها و سایر فعالان در بخش درمان قشم دوش به دوش پزشکان از جان شهروندان قشم در مقابل این ویروس منحوس حفاظت کردند.

مرتضی شیخ زاده در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه آمارهای مختلف درخصوص تعداد تست های گرفته شده و نتایج آنها و همچنین تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از بیماری کووید19 در جزیره قشم نتایج حاصله را در مقایسه با بسیاری از مناطق دیگر کشور موفقیت آمیز خواند و آن را نتیجه  فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی در قشم دانست.

براساس این گزارش مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم نیز در این آیین با تقدیر از حمایت ها و مساعدت های مادی و معنوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مجموعه پزشکان و کادر درمانی درگیر با بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا در قشم گفت: مهندس مومنی در سخت ترین شرایط همراه و حامی ما بودند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به  افزایش میزان شیوع ویروس کرونا همراه با ویروس آنفولانزا از پاییز امسال در قشم هشدار داد و برآمادگی پزشکان و کادر درمانی شهرستان برای مقابله با این ویروس ها تاکید کرد.

رییس بیمارستان پیامبر اعظم قشم نیز در این آیین شیوع ویروس کرونا را عاملی برای اثبات صداقت جامعه پزشکی و افزایش اعتماد به نفس پزشکان دانست و گفت: وقتی ما پزشکان احساس می کنیم که جامعه ارزش کار ما را درک می کند از صمیم قلب دلگرم می شویم و خستگی از تن ما بیرون می رود.

مریم هروآبادی با تشکر از حمایت های بی دریغ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از بیمارستان پیامبر اعظم قشم تصریح کرد: در سایه این حمایت ها هرآنچه که بیمارستان های کشور درخصوص مقابله با کرونا دارند دربیمارستان ما هم  فراهم شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.