افتتاح چهار واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

با حضور استاندار بوشهر، نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرائی، چهار واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افتتاح شد.

به گزارش فرینا، در آیینی با حضور عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، زرین فر معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر، حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرائی استان، چهار واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افتتاح شد.

در این آیین استاندار بوشهر ضمن تشکر و قدردانی از همت و زحمات مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و سرمایه گذاران بخش خصوصی، بر لزوم تلاش مسئولان جهت تسریع و تسهیل امور برای سرمایه گذاران عرصه تولید تاکید کرد.

در حاشیه این مراسم، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، با بیان اینکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و اقدامات رئیس جمهور محترم در راستای پیشبرد سیاست های کلی و جهش تولید که با شعار سال نیز مزین شده است، با توکل به خداوند منان به مناسبت هفته دولت و با اعتماد به توان داخلی، امروز چهار واحد تولیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی قریب به مبلغ سه میلیون و سیسصد و سه هزار میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.
حسین نامور افزود: یکی از بزرگترین پالایشگاه میعانات نفتی در این منطقه ویژه به نام شرکت پلیمر پارس هرمزان با 2 میلیون و پانصد هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در زمینه تولید انواع فرآورده های سبک و سنگین نفتی و شیمیایی، روغن های پایه و مازوت است که اشتغال 180 نفر بصورت مستقیم و 3000 نفر بصورت غیرمستقیم در این پالایشگاه پیش بینی شده است.

نامور گفت: دیگر شرکتی که امروز افتتاح و به بهره برداری رسیده است شرکت فن آوران ایرا صنعت نوین راک با حجم سرمایه گذاری 500 میلیارد ریال است که در عرصه تولید محرک درب کرکره ای فعالیت دارد که در این واحد تولیدی زمینه اشتغال 50 نفر مهیا شده است.
وی افزود: فاز دو شرکت سنگ مصنوعی اورانوس در زمینه تولید انواع رزین های پلی استر و اکرولیک با سرمایه گذاری 270 میلیارد ریال و اشتغال 33 نفر انجام شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزود: شرکت پیروز پلیمر جهان در عرصه تولید نایلون عریض کشاورزی، نایلکس دسته دار و دستکش فریزری یکبارمصرف با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال فعالیت می نماید که زمینه اشتغال 7 نفر فراهم شده است.

استاندار بوشهر و هیات همراه همچنین از روند ساخت و تکمیل مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری، تفریحی و تجاری مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.