در ادامه ویژه برنامه‌های هفته دولت؛

با حضور مرتضی بانک | رونمایی از محصولات یک شرکت دانش بنیان

با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه از جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت دانش بنیان بازو صنعت هوشمند قشم رونمایی شد.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک در حاشیه این مراسم گفت: یکی از مهمترین شاخص های تحقق اقتصاد مقاومتی تکیه بر تکنولوژی های جدید و فعالیت شرک ‎های دانش بنیان است که با تغییر رویکردی که در این حوزه در منطقه آزاد قشم اتفاق افتاده، شاهد رشد و شکوفایی صنایع دانش بنیان با نگاهی صادراتی در این منطقه هستیم.

شرکت بازو صنعت هوشمند قشم یکی از شرکت های دانش بنیان ثبت شده در مرکز بین المللی رشد منطقه آزاد قشم است که فعالیت خود را در حوزه ربات های صنعتی آغاز کرده است.

این شرکت با سرمایه گذاری 35 میلیارد ریالی فعالیت خود را آغاز کرده و موفق به اشتغالزایی برای 10 نفر نیروی کار به صورت مستقیم و ایجاد اشتغال برای 15 نفر به صورت مستقیم شده و با افزایش حجم سفارش محصولات این مجموعه ظرفیت ایجاد لشتغال برای 200 نفر را داراست.

این مجموعه در حال حاضر با سرمایه گذاری بالغ بر 15 میلیارد ریال نمونه های اولیه محصولاتی از قبیل انواع سوئیت های شناور با تجهیزات و امکانات سکونتی، دوچرخه دریایی، موتورسیکلت دریایی و همچنین موتور ترکیبی برای انواع قایق های موتوری، شناورهای دریایی و سوئیت های شناور تولید کرده است.

با بهره برداری از خط تولید محصولات شرکت بازو صنعت هوشمند قشم، هزینه تولید نمونه های داخلی این محصولات با هزینه ای کمتر از یک هشتم نمونه های خارجی در کشور تولید خواهد شد.

مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و هیات همراه  صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین های بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم شد و از سوی حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد استقبال قرار گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.