تبدیل منطقه آزاد اروند از وارد کننده لوازم التحریر به تولید کننده

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با افتتاح شرکت «پیام آور سریرکارن اروند»، منطقه آزاد اروند از وارد کننده لوازم التحریر به تولید کننده، تبدیل شد.

به گزارش فرینا، سیدعلی موسوی در آیین افتتاح یازدهمین پروژه اقتصادی “نهضت جهش تولید در سرزمین فتح” میزان سرمایه‌گذاری در این واحد را ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این مجتمع پس از ۱۰ سال که در تملک بانک صادرات بود با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی امروز به بهره برداری رسید.

موسوی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ راهبرد در سال جهش تولید برای سازمان منطقه آزاد اروند تعریف شده و امروز با افتتاح این واحد تولیدی ۲ راهبرد اجرایی و عملیاتی شد.

وی دیگر راهبرد ایجاد شده با افتتاح این پروژه را مدیریت واردات بیان کرد و گفت: در سال گذشته حدود ۱۰۰ میلیون دلار نوشت‌افزار در کشور وارد شد ولی امروز با جذب این سرمایه‌گذار بخش خصوصی که یکی از بزرگترین واردکننده کالا بود به یک تولیدکننده تبدیل شده و امید است در آینده نزدیک صادرات کالا از این واحد صنعتی انجام شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند مزایای راه اندازی این واحد تولیدی را جلوگیری از خارج شدن ارز از کشور بیان کرد و گفت: همچنین ضمن ایجاد اشتغال با اعمال صادرات کالا در این منطقه موجب ورود ارز به کشور می‌شود.

موسوی معرفی سرمایه‌گذار برای تسهیلات سرمایه در گردش از اقدامات منطقه آزاد عنوان کرد و گفت: با توجه به درخواست این سرمایه گذار برای دریافت ۵۰ میلیارد ریال تسهیلت از محل فنی اعتباری استان معرفی شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.