استاندار البرز:

منطقه ویژه اقتصادی پیام، موتور محرکه توسعه البرز

استاندار البرز با اشاره به ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: این منطقه می تواند موتور محرکه توسعه و پیشرفت استان البرز باشد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، عزیزاله شهبازی روز شنبه در بازدید از یک واحد تولید کننده لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه این منطقه  می تواند موتور محرکه توسعه و پیشرفت استان البرز باشد، افزود: بر این اساس می تواند در راستای کمک به شکوفایی اقتصاد کشور و ایفای نقش بر روند فعالیت های اقتصادی پایتخت موثر باشد.
شهبازی با اشاره به راه اندازی واحد تولید کننده لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: در شرایط تحریمی که دشمنان تنگناهای زیادی برای ما ایجاد کردند، چنین واحدهایی می توانند راهگشا و نیاز کشور  را در کالاهایی که عمدتا وارداتی هم بودند، تامین کند.
وی افزود: اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی این واحد صرف شده  و در این شرایط شیوع کرونا با توجه به نیاز مردم با تعداد ۳۰۰ نفر پرسنل آموزش دیده و تولید روزانه ۵۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی و همین مقدار نیز یخچال با فناوری های روز دنیا فعالیت می کند.
استاندار البرز اضافه کرد: اکنون محصولات این واحد بیش از ۲۵ درصد نیاز بازار را تامین می کند و در فازهای بعدی خط تولید کولر گازی را نیز راه اندازی خواهد کرد.
شهبازی گفت: مشکل این واحد در خصوص تامین برق است که امید است پس از این بازدید با پیگیری جدی برای رفع این نیاز اقدامات لازم صورت گیرد.
وی افزود: مقرر شده که روز پنجشنبه، بیستم شهریور این واحد به عنوان هدیه ای از سوی بخش خصوصی به مردم به صورت رسمی با حضور رییس جمهوری افتتاح شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.