انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث کارخانه تولید خوراک دام و طیور در بندر امیرآباد

در سال جاری ۲ فقره سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر امیرآباد در مجموع به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال منجر به قرارداد شده است و تعدادی قرارداد سرمایه گذاری دیگر نیز در حال مذاکره و در دست اقدام قرار دارد .

به گزارش فرینا، مدیرکل بندر امیرآباد با بیان اینکه استراتژی و سیاست های مجموعه بندر امیرآباد بر جذب سرمایه گذار بخش خصوصی به خصوص در عرصه تولید است، از امضای قرارداد سرمایه گذاری احداث کارخانه تولید خوراک دام و طیور با سرمایه گذاری ۲۶۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در اراضی منطقه ویژه اقتصادی اداره کل بنادرودریانوردی خبر داد .

محمدعلی اصل سعیدی پور در آیین امضاء قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی که صبح روز ۱۶ شهریور ماه برگزار شد با اشاره به اینکه بندر امیرآباد به عنوان نخستین بندر نسل سوم کشور باید از تمام ظرفیت ها جهت رونق تولید و اشتغالزایی در منطقه بهره گیرد اظهار داشت: بر این اساس قرارداد سرمایه گذاری به ارزش ۲۶۰ میلیارد ریال جهت احداث کارخانه تولید خوراک دام و طیور با بخش خصوصی به امضا رسید .

سعیدی پور در تشریح این قرارداد سرمایه گذاری گفت: این قرارداد به صورت بلند مدت و ۲۵ ساله می باشد که بخش خصوصی طبق این قرارداد تولید ۴۸ هزار تن خوراک دام و طیور در سال را متعهد شده است .

وی همچنین احداث این کارخانه را در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ متر مربع و زمان ساخت و ساز آن را یک سال عنوان کرد که برای ۴۲ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می شود .

گفتنی است؛ در سال جاری ۲ فقره سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر امیرآباد در مجموع به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال منجر به قرارداد شده است و تعدادی قرارداد سرمایه گذاری دیگر نیز در حال مذاکره و در دست اقدام قرار دارد .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.