افزایش ۸۰ هزار تنی ظرفیت چهار اسکله بندر امام خمینی(ره)

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) از ارتقای ظرفیت چهار اسکله این بندر به ۸۰ هزار تن خبر داد.

به گزارش فرینا، عادل دریس با اشاره به انجام عملیات تعمیرات اساسی روی اسکله‌های بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: این عملیات روی اسکله‌های شماره ۳۱ تا ۳۴ بندر امام خمینی(ره) به متراژ ۷۴۰ متر و با اعتباری بیش از ۵۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد.

دریس افزود: ارتقای توان و ظرفیت سازه ‌های دریایی و مرمت و نگهداری از روساخت‌های بندری به منظور استمرار و ارتقای سطح خدمات بندری، از اهداف انجام تعمیرات اساسی این چهار اسکله‌ در بندر بوده است.

وی تصریح کرد: با اتمام پروژه تعمیرات اساسی، ظرفیت باربری این چهار پست اسکله‌ به ۸۰ هزار تن افزایش یافت. در عملیات این تعمیرات اساسی، بخش‌های آسیب‌دیده نیز ترمیم شدند و ۴۹ فندر (ضربه‌گیر) نیز به منظور ارتقای ایمنی پهلوگیری شناورها در اسکله‌ها تعویض شدند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) افزود: همه بخش‌های این پروژه تعمیراتی با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از تولید ملی و برابر با آخرین استانداردهای روز انجام شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.