تصویب ۱۶طرح در کمیسیون سرمایه گذاری و املاک منطقه آزاد اروند

رئیس کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند از تصویب 16 طرح سرمایه گذاری و املاک، در چهارمین جلسه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش فرینا، چهارمین جلسه کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و املاک منطقه آزاد اروند با حضور معاونین و اعضای اصلی این کمیسیون برگزار شد.

سیدعلی موسوی در همین راستا با اشاره به آخرین وضعیت مصوبات کمیسیون اقتصادی منطقه آزاد اروند، گفت: در این کمیسیون واگذاری زمین به سرمایه گذاران و تمدید قرار داد سرمایه گذارانی که به صورت مشارکتی و اجاره ای بخشی از اراضی سازمان منطقه آزاد اروند در اختیارشان است، مورد ارزیابی قرار گرفت.

موضوع بررسی و تصویب پروژه تجمیع، زیباسازی و اجرای عملیات ساماندهی دکل های مخابراتی در منطقه، مبحث دیگری بود که در این نشست مطرح و موسوی در توضیح آن اظهار داشت: هدف از این پروژه اصلاح سیما و منظر شهری با نصب سازه های زیبا و متناسب با بافت های پیرامونی برای سایت های مخابراتی، کاهش تعداد دکل های «BTS » در سطح منطقه و جمع کردن دکل های مستقر در فضاهای مسکونی و آموزشی و بهداشتی است؛ که اجرای آن به تصویب جمع رسید.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه تصریح کرد: پروژه سامانه ثبت خودکار تخلفات خودرویی به صورت کنترل هوشمند و همچنین هوشمندسازی کنترل ترافیک در منطقه آزاد اروند، از دیگر موارد مهم دیگری بود که مورد بحث و مناقشه قرار گرفت و در نهایت با رأی مثبت اعضاء به تصویب رسید.

موسوی تصمیمات اتخاذ شده در این کمیسیون برای منطقه را مهم دانست و خاطرنشان کرد: در این جلسه ۱۶ طرح سرمایه گذاری، صنعتی نیز مورد کارشناسی و تبادل نظر قرار گرفت و اعضاء کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند بعد از بحث و بررسی، این پروژه ها را نیز به تصویب رساندند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.