در جلسه ویدیو کنفرانسی رییس دولت تدبیر و امید؛

مسیرهای تردد روستایی و اماکن گردشگری قشم با اعتبار 170 میلیارد ریالی افتتاح شد

آسفالت مسیرهای دسترسی روستای طولا، ژئوسایت تنگه چاهکوه و اسکله گردشگری روستای سهیلی جزیره قشم با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال، در جلسه ویدیو کنفرانسی رییس دولت تدبیر و امید افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد قشم، این سه پروژه عمرانی برای ارتقا و تسهیل دسترسی ساکنان و گردشگران این منطقه آزاد، به دستور حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان به مساحت 48 هزار مترمربع ساخته و امروز پنج شنبه 20 شهریور ماه به دست ریاست جمهوری افتتاح شده و به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی این پروژه ها توسط معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در سال 1398 آغاز شده و پس از گذراندن مراحل کار امروز افتتاح شد.

عملیات اجرایی این پروژه ها در زمان اجرا برای 15 نیروی کار به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

نهضت آسفالت در جزیره قشم هم زمان با پذیرش مسوولیت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد قشم از سوی حمیدرضا مومنی به صورت جدی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و در سال های گذشته علاوه بر آسفالت و بهسازی معابر درون شهری و برون شهری، راه ها و جاده های سراسر قشم مخصوصا روستاهای غرب جزیره نیز شرایطی بهتر نسبت به گذشته پیدا کرده اند.

گفتنی است، امروز پنج‌شنبه 20 شهریورماه 99، در جلسه ویدیو کنفرانسی با حضور حسن روحانی، رییس دولت تدبیر و امید، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت شهر قشم، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا نصری، فرماندار شهرستان قشم و جمعی از مسوولین کشوری، استانی و سازمانی، 14 پروژه منطقه آزاد قشم در دو بخش دولتی و خصوصی، با اعتبار ارزی 340 میلیون یورو و ریالی 11 هزار و 630 میلیاردی و اشتغالزایی برای بیش از سه هزار و 500 نیری کار، در پنج بخش صنعت نفت، گاز و انرژی، تولیدی، حمل‌ونقل، گردشگری و عمرانی افتتاح ‌شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.