توسط رییس دولت تدبیر و امید؛

یک واحد تولیدی بتن و قطعات بتنی در قشم افتتاح شد

یک واحد تولیدی فعال در حوزه تولید بتن و قطعات بتن توسط رییس دولت تدبیر و امید در در قشم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد، شرکت تاب بتن آسیا قشم تولیدکننده انواع بتن و قطعات بتنی پیش ساخته یکی از پروژه هایی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرایی شده و روز پنجشنبه توسط رییس جمهوری در جلسه ویدیو کنفرانسی به بهره برداری رسید.

برای اجرای این پروژه بالغ بر 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری از سوی فعالان بخش خصوصی انجام شده است و با راه اندازی آن بخشی از نیازهای جزیره قشم به محصولات بتنی و قطعات پیش ساخته بتنی مرتفع می شود.

این شرکت تولیدی در برنامه تولیدی خود تولید سالانه 518400 تن بتن معمولی 2430 تن تیرچه فولادی 200 هزار تن محصولات بتنی غیرمسلح از بتن معمولی را پیش بینی کرده است.

با بهره برداری از این طرح برای 30 نفر نیروی کار به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد؛ همچنین در فرآیند اجرای این پروژه 60 نفر نیز به صورت غیرمستقیم مشغول فعالیت بوده اند.

مجوزهای مربوط به اجرای این پروژه از سوی مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید از زیرمجموعه های معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم صادر شده است.

گفتنی است، امروز پنج‌شنبه 20 شهریورماه 99، در جلسه ویدیو کنفرانسی با حضور حسن روحانی، رییس دولت تدبیر و امید، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت شهر قشم، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا نصری، فرماندار شهرستان قشم و جمعی از مسوولین کشوری، استانی و سازمانی، 14 پروژه منطقه آزاد قشم در دو بخش دولتی و خصوصی، با اعتبار ارزی 340 میلیون یورو و ریالی 11 هزار و 630 میلیاردی و اشتغالزایی برای بیش از سه هزار و 500 نیری کار، در پنج بخش صنعت نفت، گاز و انرژی، تولیدی، حمل‌ونقل، گردشگری و عمرانی افتتاح شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.